رئیس کارگروه اشتغال بردسکن گفت: بیش از 70 درصد اعتبارات اشتغال توسعه روستایی بردسکن جذب و به متقاضیان پرداخت شد.

جذب و پرداخت بیش از ۷۰ درصد اعتبارات اشتغال توسعه روستایی بردسکنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، ابراهیم قاسم پور ،سرپرست فرمانداری بردسکن درهشتمین جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان گفت: تعهد شهرستان بردسکن هزار و ۳۰۳ نفر می‌باشد که تاکنون ۸۷۲ نفر آن ثبت سامانه رصد شده است.
 
سرپرست فرمانداری بردسکن با اشاره به فعالیت کمیته نظارت بر پروژه‌ها افزود: از اعضای این کمیته تقاضا دارم وضعیت پروژه‌ها را به جدیت تمام رصد کنند تا پرداخت تسهیلات در مسیر اصلی خودش هزینه شود.
 
وی شرایط پرداختی تسهیلات مربوطه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بانک‌ها موتور محرکه اقتصاد و اشتغال هستند که تاکنون عملکرد قابل قبولی را در پرداخت تسهیلات داشته اند.

قاسم پور بیان داشت: با توجه به گزارشات ارائه شده از کمیته نظارت تاکنون هیچ انحرافی در تسهیلات طرح‌های مربوطه دیده نشده است .

وی با اشاره اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی بردسکن برای اشتغال توسعه روستایی گفت: تاکنون ۱۱۶ طرح با مبلغ ۷ میلیارد تومان ازاین اعتبارات جذب و توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است که دراین رابطه برای ۱۶۰ نفر ایجاد اشتغال خوشبختانه دراین حوزه شرایط خوبی داریم.

سرپرست فرمانداری بردسکن با اشاره به اینکه ۳۵ طرح دیگر در حوزه اشتغال توسعه روستایی تکمیل و برای پرداخت به بانک‌های عامل ارسال شده است گفت: با این وضعیت شهرستان بردسکن توانسته بیش از ۷۰ درصد اعتبارات اشتغال توسعه روستایی را جذب و به متقاضیان پرداخت کند.

وی عنوان کرد: اشتغال پایدار توسعه روستایی یکی از رویکرد‌های دولت تدبیر و امید در حوزه روستا‌ها است که با ارائه گزارش دستگاه‌های اجرایی و مدیران بانک‌ها حرکت‌های خوبی دراین حوزه صورت گرفته است.
 
انتهای پیام//م.ص
 
 

اشتغال پایدار توسعه روستایی از رویکرد‌های دولت تدبیر و امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.