یوسفی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اعتراض مرغداران به تصویب نرخ 9800 تومانی مرغ

یک مقام مسئول گفت: مرغداران در نامه‌ای به رئیس جمهور از تصویب قیمت 9800 تومانی برای هر کیلو مرغ در سازمان حمایت انتقاد کردند.

اعتراض مرغداران به تصویب نرخ 9800 تومانی مرغمحمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به تصویب نرخ 9800 تومانی مرغ اظهار کرد: انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در نامه‌ای به رئیس جمهور از تصویب قیمت 9800 تومانی برای هر کیلو مرغ در سازمان حمایت انتقاد کردند، چرا که در پی افزایش قیمت تمام شده این نرخ جوابگوی هزینه مرغداران نیست.

وی  نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده را 7 هزار و 500 و مرغ آماده به طبخ را 10 هزار و 500 تومان در بازار اعلام کرد و افزود: ابلاغ مصوبه اخیر سازمان حمایت زیان تولیدکنندگان را به همراه خواهد داشت چرا که این نرخ غیرکارشناسی و کمتر از هزینه تمام شده تولید است.


بیشتر بخوانید: ثبات نرخ مرغ در بازار/قیمت هر کیلو مرغ 10 هزار و 900 تومان


یوسفی درباره آخرین تحولات بازار مرغ گفت: هم اکنون قیمت هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 7 هزار تا 7 هزار و 100، میادین میوه و تره بار 9 هزار و 300 و خرده فروشی 10 تا 10 هزار و 900 تومان در مناطق مختلف متغیر است.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی نرخ کنونی هر کیلو ذرت را یک هزار و 300 و کنجاله سویا 2 هزار و 400 تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به آنکه مشکلات حمل و نقل کماکان ادامه دارد، نمی توان پیش بینی خاصی راجع به بازار نهاده ها داشت.

انتهای پیام/

مشکلات حمل و نقل نهاده های دامی کماکان ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
آقای محترم، با چه زبانی بگیم که هزینه تمام شده تولید مرغ از قیمت فروش بیشتر در میاد.مگر مرغداران جز مردم نیستند ایا باید هزینه گرانی از جیب مرغدار داده شود.ایا ما بچه و عیال نداریم.حتما باید ورشکست بشیم و تولید متوقف بشه تا راضی شوید.مشکل یک جای دیگه است که باید حل شود.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۷
اینا فکر کردن مردم پولدارن چقدر توقع دارند بفروشند؟ما شیر وماست وگوشت گاو و گوسفند وگوساله را حذف کردیم از سفره.میخواهید ماهی یه مرغ رو هم حذف کنیم
چی فکر میکنند مرغداران ،شرکتهای لبنیات دامداریها،و واسطه های محصولات کشاورزی،فکر میکنند کارمندان وگارگران چقدر توان گرانی را دارند .اگر سکوت کردیم بخاطر وطن هست نه راضی بودن از قیمتها.
♦️گزارش بانک مرکزی از گرانی کالاهای اساسی در ۱ سال/کفِ گرانی ۱۵درصد؛ سقف ۶۸ درصد
آخرین اخبار