طی تذکری در صحن مطرح شد؛

ذوالنوری: اظهارات محبی‌نیا درباره نفوذ طلایی‌نیک، توهین به مجلس بود/ لاریجانی: از چهره‌اش می‌بینم که منظورش این نبود!

نماینده مردم قم نسبت به اظهارات محبی‌نیا به معاون پارلمانی نیروهای مسلح واکنش نشان داد.


ذوالنوری: اظهارات محبی‌نیا درباره نفوذ طلایی‌نیک توهین به مجلس بود/ لاریجانی: از چهره‌اش می‌بینم که منظورش این نبوده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در صحن علنی امروز (سه‌شنبه 29 آبان ماه) طی تذکری با استناد ماده 75 آیین نامه داخلی جدید مجلس خطاب به لاریجانی ،گفت: در جریان بررسی لایحه ایجاد سازمان صنایع دریایی آقای محبی‌نیا خطاب به طلایی‌نیک معاون پارلمانی نیروهای مسلح که مشغول صحبت با پزشکیان رئیس موقت جلسه بود در پشت میکروفن اعلام کرد که طلایی نیک نفوذ دارد و هر چه بخواهد در این مجلس رای خواهد آورد.

وی تصریح کرد: این سخن مناسب نبود و نباید نمایندگان و مجلس را فاقد شعور درست بدانی، این اظهارات در حقیقت به جمع نمایندگان جسارت کرد.

لاریجانی و رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: به شما نباید از این ماده آیین‌نامه برای ارائه تذکر می‌کردید، زیرا ماده 75 یا همان 79 قبل تنها در زمانی که یک نماینده در نطق یا سخنان خود تلویحا یا مستقیما به نماینده دیگر توهین کند قابل استفاده است.

لاریجانی تاکید کرد: البته مقصود محبی‌نیا این نبود و بنده که اکنون قیافه این نماینده را می‌بینم منظورم توهین به مجلس نبوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار