سرپرست شهرداری اردکان مطرح کرد؛

توسعه و آبادانی شهر در گرو مشارکت مردم

سرپرست شهرداری اردکان گفت: روند پیشرفت و توسعه شهر با همکاری و مشارکت مردم سرعت بیشتری خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ اباذر غفوری سرپرست شهرداری اردکان در نشستی با کارکنان واحد عمران و شهرسازی شهرداری ایجاد چهره و نمادی زیبا در شان شهر برگرفته از هویت اسلامی باشد را در جای‌جای معابر و خیابان‌ها لازم و ضروری دانست.

 غفوری گفت: شهروندان اردکانی لایق ارائه بهترین خدمات رفاهی، اجتماعی و شهروندی هستند بنابراین واحد عمران و شهرسازی شهرداری باید بیش از خدمات فعلی و قابل‌تقدیرش در راه توسعه شهر تلاش کند.

وی با بیان اینکه همه ما در مقابل میراث فرهنگی و بافت‌های تاریخی شهر مسئول هستیم افزود: خانه‌های قدیمی و بافت‌های تاریخی مکان بسیار مناسبی برای جذب گردشگر هستند و ما تصمیم داریم از این ظرفیت استفاده کنیم.

سرپرست شهرداری اردکان با اشاره به اینکه پروژه آسفالت خیابان طالقانی باید با بهترین کیفیت به مردم تقدیم شود، افزود: نباید در اجرای پروژه‌ها به‌گونه‌ای عمل کنیم که کیفیت فدای کمیت شود.

غفوری گفت: مطالبه گری مردم یکی از مهم‌ترین خصوصیاتی است که باید به‌درستی هدایت شود تا مردم از حقوق شهروندی خود برخوردار شوند و هدایت‌گری این موضوع بر عهده نخبگان و سرمایه‌های اجتماعی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ازآنجایی‌که شهرداری یک نهاد غیردولتی است برای بقاء و ارتقاء کیفیت خدمات خود نیاز به درآمدزایی و استفاده از شیوه‌های نوین دارد.

سرپرست شهرداری اردکان گفت: مدیران شهری اردکان توسعه و آبادانی شهر را درگرو حمایت همه مردم در پرداخت به‌ موقع عوارض شهری می‌دانند در واقع شهروندان با پرداخت به‌موقع عوارض در توسعه و آبادانی شهر اردکان سهیم هستند.

انتهای پیام/ی

آبادانی شهر در گرو مشارکت مردم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.