برخورد قاطع با متخلفان در لرستان

دادستان مرکز لرستان با اشاره به رتبه پایین لرستان در وقوع جرائم، گفت: در این راستا با متخلفان برخورد سریع و قاطع خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سعید رازانی  دادستان مرکز لرستان با اشاره به نقش ضابط و غیر ضابط نیروی انتظامی، اظهار داشت: بخش زیادی از کار نیروی انتظامی مربوط به برخورد با جرائم و تامین نظم و امنیت است.

وی با اشاره به اینکه همراه نیروی انتظامی در برخورد با جرائم دستگاه قضایی است، گفت: این دو مکمل همدیگر و دو بال پرنده عدالت هستند.

دادستان مرکز لرستان با تاکید بر اینکه مشکلی برای هرکدام از این دو ایجاد شود موضوع تامین امنیت دچار مشکل می‌شود، افزود: مرکز لرستان ویژگی‌های خاص خود را دارد و حوزه کار وسیع بوده و تعداد کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با حوزه انتظامی متناسب نیست.

رازانی، افزود: این امر نشان دهنده مسئولیت سنگین فرمانده انتظامی خرم آباد است.

وی با تاکید بر اینکه کار در این حوزه سنگین بوده و امکانات در این حوزه کم است، ادامه داد: در این راستا فرمانده انتظامی جدید برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

دادستان مرکز لرستان با اشاره به برخورد شدید با جرائم و متخلفان در مرکز لرستان، افزود: برخورد در این زمینه شدید، سریع و آنی است.

رازانی با بیان اینکه فرماندهان پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها باید تقویت گشت ها، برنامه ریزی برای کاهش برخی از جرائم، حضور به موقع و موثر مامورین در صحنه‌های جرم را همواره مدنظر قرار دهند، افزود: تجمیع فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در مرکز استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی همچنین از پایین بودن رتبه لرستان در کشور در زمینه وقوع جرائم خبر داد.

انتهای پیام/م

با متخلفان در لرستان قاطع برخورد می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار