بسیج نشانگر مجموعه‌ای از انسان‌های مؤمن و متعهد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بسیج نشانگر مجموعه‌ای به هم پیوسته از انسان‌های پر انگیزه، مؤمن، متعهد، مقاوم و ایستاده بر هدف است.

بسیج نشانگر مجموعه‌ای از انسان‌های مؤمن و متعهدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‎الاسلام محمدعلی نکونام به مناسبت هفته بسیج و در دیدار با جمعی از بسیجیان نخبه چهارمحال و بختیاری در شهرکرد، با تبریک و گرامیداشت این هفته و تقارن آن با هفته وحدت، اظهار داشت: بسیج و ظرفیت‌های آن، خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی می‎باشد و سبب شده است تا بدخواهان این مرز و بوم هیچ گاه به اهداف خود نرسند.

وی تأکید کرد: هفته بسیج روایتگر یک مجموعه، جوشش و خروش نشأت گرفته از انگیزه ایمانی، و بسیج نشانگر مجموعه‌ای به هم پیوسته از انسان‌های پر انگیزه، مومن، متعهد، مقاوم و ایستاده بر هدف می‌باشد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد افزود: ماندگاری بسیج به علت تشکیل آن بر اساس اخلاصی تمام عیار است و بسیجیان با پیوستن به این اخلاص، مورد لطف و عنایت پروردگار قرار گرفتند.

نکونام اضافه کرد: امروزه جوانان بسیجی در کنار پدران خود که تربیت شده مکتب امام (ره) و راه نورانی و روشن بسیج هستند، مجموعه‌ای ایستاده، به هم ‎پیوسته و متحد شکل داده اند و چهل سالگی عمر بابرکت انقلاب اسلامی را جشن می‌‍‌گیرند.

وی، پیروی از ولایت را از اصول حرکت بسیج بیان کرد و گفت: سبک زندگی اسلامی، طاغوت ستیزی، تلاش برای اتحاد جهان اسلام و بشریت علیه کفر و استکبار، و کار برای برافراشتن پرچم مهدویت از محتوا‌ی برنامه و حرکت شجره طیبه بسیج است.

نکونام ادامه داد: بسیج تنها یک نیروی آماده نظامی نیست بلکه به‌عنوان یک نیروی فرهنگی کارآمد، سازنده جامعه دینی است و در هر عرصه‌ای که نیاز باشد حضور پیدا می‌کند.

وی اظهار داشت: بسیج علاوه بر این که هر فتنه و توطئه‌ای علیه نظام اسلامی را سرکوب و خنثی می‌کند، به دنبال محرومیت‌‎زدایی فکری، اجتماعی و عمرانی در جامعه می‌باشد.

۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ به عنوان «روز بسیج» نامگذاری شده است.

برنامه‌های هفته بسیج هم از ۲۹ آبان تا ۵ آذر و با شعار «بسیج، مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» در سراسر کشور اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ن

دیدار بسیجیان با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: بسیج ، نخبگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار