وقوع ۱۰۸ فقره تصادف در شهر‌های گیلان

معاون عملیات پلیس راهور گیلان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۸ فقره تصادف در شهر‌های گیلان رخ داده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ شهرام نوروزی معاون عملیات پلیس راهور استان گیلان گفت: در شبانه روز گذشته ۱۰۸ فقره تصادف منجر به جرح و خسارت در شهر‌های گیلان رخ داد که از این تعداد سوانح رانندگی ۵ نفر مجروح و به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند.
وی با بیان اینکه صومعه سرا در این مدت بیشترین تصادف را در شهر‌های استان گیلان داشته است، افزود: رانندگان با توجه کامل به جلو و حرکت با سرعت مطمئنه و همچنین رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌توانند از تصادفات و حوادث ناگوار جلوگیری کنند.
سرهنگ شهرام نوروزی با اشاره به اینکه وضعیت ترافیک در شهر‌های گیلان پرحجم، اما روان است تصریح کرد: در حال حاضر در شهر رشت بلوار امام خمینی (ره)، بلوار شهید بهشتی، بلوار، ولی عصر، بلوار شهید مدرس و بلوار شهید افتخاری تردد به کندی انجام می‌شود.
همچنین سرهنگ جابر صفاری جانشین پلیس راه گیلان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ نفر بر اثر تصادف در جاده‌های برون شهری مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی افزود: در شبانه روز گذشته بر اثر وقوع ۱۴ فقره تصادف ۱۸ نفر مصدوم و به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند.
جانشین پلیس راه گیلان با بیان اینکه خوشبختانه در این مدت تصادف منجر به مرگ رخ نداده است گفت: بر اساس آمار‌های دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در محور‌های مواصلاتی، ترافیک هم اکنون در همه محور‌های برون شهری استان گیلان عادی و روان است.
سرهنگ جابر صفاری تصریح کرد: رانندگان می‌توانند با رعایت فاصله طولی، پرهیز از سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ و سرعت غیرمجاز از سوانح رانندگی جلوگیری کنند.

انتهای پیام / ق

۱۰۸ فقره تصادف درون شهری  در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.