داوودی: تیم ملی باید از حاشیه‌ها دور شود/ چالش سختی پیش روی ماست

ملی‌پوش بکستبال ایران گفت: در مقطع حساسی که تیم ملی مسابقات سختی پیش رو دارد باید این تیم را از حواشی دور نگه داریم.

داوودی: تیم ملی باید از حاشیه‌ها دور شود/ چالش سختی پیش روی ماستآرن داوودی ملی پوش بسکتبال در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردوی تیم ملی بسکتبال پیش از آغاز پنجره پنجم انتخابی جام جهانی 2019 ، گفت: باید بپذیریم که کار بسیار سختی در دو مسابقه پیش رو خواهیم داشت و باید با همه توان خود برای پیروزی به میدان برویم.

او با اشاره به اینکه فیلیپین و استرالیا هر دو تیم های قدرتمندی هستند که شکست دادن آن‌ها کار آسانی نیست، خاطر نشان کرد: این دو تیم برای رسیدن به جام جهانی با همه قدرت مقابل ایران قرار خواهند گرفت و از طرفی از امتیاز میزبانی نیز بهره می‌برند و این کار ما را سخت خواهد کرد.

گارد راس تیم ملی بسکتبال ایران افزود: تمرینات تیم ملی در شرایط خوبی پیگیری می‌شود. بازیکنان اکثرا در لیگ به شرایط ایده آل بدنی رسیده اند و خوشبختانه نیازی به بدنسازی سخت نداریم و بیشتر روی رفع نقاط ضعف و قوت تمرکز می‌کنیم تا در فرصت باقیمانده به ایده آل ترین شرایط ممکن دست پیدا کنیم.

داوودی در ادامه گفت: تیم ملی بسکتبال در دو بازی پیش رو به دلیل برخی مسائل برخی از بازیکنان را در اختیار ندارد و این موضوع شاید کار را سخت تر کند اما باید به این نکته توجه داشت که جوانانی که در اردوی فعلی حضور دارند سرشار از انگیزه هستند و این انگیزه بالا قطعا برای ارائه بهترین بازی به آن ها کمک خواهد کرد.

بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران در پایان گفت: ما هنوز چهار بازی پش رو داریم که دو بازی آن خانگی است. هر بازی برای ما حکم یک قدم نزدیک یا دور شدن به جام جهانی را دارد. باید همه تمرکز روی مسائل فنی باشد و اجازه ندهیم حواشی غیر فنی تیم را در این مقطع حساس وارد حاشیه کند.


بیشتر بخوانید:

تمرین تیم ملی بسکتبال

بسکتبالیست‌های اعزامی به انتخابی جام جهانی چین معرفی شدند


انتهای پیام/

اظهارات آرن داوودی درباره وضعیت تیم ملی بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار