مامور پلیس تنکابن کیف پول را به صاحبش رساند

مامور پلیس راهور تنکابن کیف پول حاوی ۱۰ میلیون ریال وجه نقد به همراه یک فقره چک بانکی به ارزش یک میلیارد ریال متعلق به یک شهروند تنکابنی را به صاحبش رساند.

سرهنگ مهدی باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: یکی از کارکنان پلیس راهور شهرستان تنکابن به نام ستواندوم علی یوسف نژاد عزیزی در حال انجام وظیفه و روان سازی ترافیک، یک عدد کیف چرم حاوی ۱۰ میلیون ریال وجه نقد به همراه یک فقره چک بانکی به ارزش یک میلیارد ریال و ۶ کارت عابر بانک متعلق به یک شهروند را پیدا کرد.

وی افزود: مامور وظیفه شناس پس از پیدا کردن این کیف پول با صحت عمل و در اقدامی خداپسندانه و ارزشمند با همکاری مسئولان پلیس راهور شهرستان صاحب کیف پول را شناسایی و با دعوت از وی این کیف را با محتویات کامل به دستش رساند.

سرهنگ باقری گفت: با اقدام قابل تحسین این مامور وظیفه شناس، صاحب کیف نیز در پیامی از تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی کارکنان پلیس در همه عرصه‌های نظم و امنیت قدردانی کرد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی مازندران نیز ضمن قدردانی از این مامور وظیفه شناس، نقش اعتقادات و باور‌های دینی را در رشد و تعالی رفتار سازمانی کارکنان مهم و اثرگذار دانست و افزود: تقویت باور‌های دینی و توجه به آموزه‌های دینی نقش موثری در راستای افزایش رضایتمندی مردم از پلیس دارد.

انتهای پیام/ م

پیداشدن کیف پول شهروند تنکابنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار