مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل گفت: طولانی ترین انیمیشن تاریخ کشور در مرکز اردبیل تولید و ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی ملااحمدی ، مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل  افزود: این انیمشین که تولید آن در چند روز آینده آغاز خواهد شد ، در مورد زندگینامه 'شهید مرحمت بالازاده' از رزمندگان نوجوان استان در دوران دفاع مقدس است.

وی گفت: این اثر فاخر در 52 قسمت 11 دقیقه ای و در مجموع 572 دقیقه خواهد بود و توسط هنرمندان استان اردبیل تولید و ساخته خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای استان اردبیل با بیان اینکه فقط 12 میلیارد ریال حق الزحمه برای عوامل تولید این اثر ماندگار پرداخت خواهد شد، اظهار داشت: این انیمشین در مدت 2 سال تولید و در سال 99 پخش خواهد شد.

ملااحمدی ترویج ارزش‌ های اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در جامعه بویژه در بین نسل جوان و امروزی را از جمله اهداف تولید و ساخت این انیمیشن بیان کرد و ادامه داد: تمام هزینه های ساخت این اثر فاخر و ماندگار را سازمان صدا و سیما پرداخت خواهد کرد.

وی افزود: در پنج سال گذشته هیچ سریالی در اردبیل تولید نشده بود اما امسال با همت جوانان و هنرمندان استان اردبیل فیلمبرداری سریالی تحت عنوان 'هفت خوان' به زبان ترکی آذری در بیش از 17 ساعت به پایان رسیده و در 26 قسمت 40 دقیقه ای پخش خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای استان اردبیل با بیان اینکه با وحدت و همدلی مردم و تدبیر مسئولان مشکلات کنونی جامعه قابل حل است، گفت: رسانه ها باید در این برهه از زمان به رسالت خود به درستی و هوشمندانه عمل کنند تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود برسند.

انتهای پیام/ع

تولید و ساخت انیمشین در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.