غفاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان پاسخ داد؛

ویژه برنامه‌های روز دانشجو در دانشگاه‌ها چگونه است؟

معاون فرهنگی وزارت علوم درباره چگونگی برنامه ریزی برای ویژه برنامه‌های روز دانشجو در دانشگاه‌ها توضیح داد.

برنامه های مجوز دار در روز 16 آذر در دانشگاه ها احرا می شود/ هنوز حضور رئیس جمهور در مراسم روز دانشجو در دانشگاه تهران مشخص نشده استغلامرضا غفاری معاون فرهنگی وزارت علوم  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه‌های 16 آذر در دانشگاه‌ها گفت: تمام  برنامه‌های درخواستی دانشجویان برای روز 16 آذر در ابتدا در هیئت نظارت دانشگاه مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت گرفتن مجوز قطعا در دانشگاه اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم فعالیت ‌های فرهنگی و سیاسی دانشگاه‌ها همزمان با شروع روز دانشجو در آذر ماه  بیشتر شود و دانشگاه‌ها موظف هستند برنامه‌های پیشنهادی تشکل‌های دانشجویی را در چارچوب قانون بررسی و سریعا پاسخ دهند، دانشگاه ها نباید با برگزاری برنامه‌ای که در چارچوب قانون است  و موضوع ساختارشکنی در آن مطرح نمی شود، مخالفت کنند.

معاون وزیر علوم به تخلفات احتمالی مراسم‌ 16 آذر اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در همه دانشگاه‌ها مشارکت برای این برنامه زیاد بوده است و تاکنون گزارش تخلفی اعلام نشده است.

غفاری در ادامه در خصوص سخنرانی رئیس جمهور در روز 16 آذر گفت: تاکنون هنوز مشخص نشده است که رئیس جمهور روز دانشجو در کدامیک از دانشگاه ها حضور پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

ویژه برنامه های وزارت علوم برای روز دانشجو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار