معاون وزیر جهاد کشاورزی:

مشکلی در تأمین کالاهای اساسی نداریم/ ۴.۵میلیون تن کالای اساسی در مراحل ترخیص و یا تأمین ارز است

مهرفرد گفت: با توجه به تحریم‌های موجود، برای تأمین کالاهای اساسی مشکلی وجود ندارد و هم اکنون ۴.۵میلیون تن کالاهای اساسی در بنادر در حال ترخیص و یا در مرحله تأمین ارز قرار دارند.

مشکلی در تأمین کالاهای اساسی نداریم/ ۴.۵میلیون تن کالای اساسی در مراحل ترخیص و یا تأمین ارز استبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، علی‌اکبر مهرفرد  معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه به رغم تحریم‌های موجود، برای تامین کالاهای اساسی مشکلی در کشور وجود ندارد، گفت: در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز کشور، نسبت به سالهای گذشته ۱۰درصد جلوتر هستیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۴.۵ میلیون تن کالاهای اساسی در بنادر در حال ترخیص و یا در مرحله تامین ارز قرار دارد ادامه داد: بنابراین هیچ نگرانی برای واردات و تامین این محصولات نداریم و نخواهیم داشت.

مهرفرد با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد، افزود: در حال‌ حاضر انبارهای کشور از کالاهای اساسی پر است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه ۱۲ هزار میلیارد تومان خسارت به محصولات کشاورزی با یک هزار میلیارد تومان غرامت پرداختی از طریق صندوق بیمه محصولات کشاورزی سنخیتی ندارد، تصریح کرد: امیدوارم نمایندگان  مجلس به ویژه اعضای کمیسیون کشاورزی کمک کنند تا بتوانیم در هم‌ترازی ارقام این دو بخش، اقدامات اساسی صورت پذیرد.

انتهای پیام/

انبارهای کشور از کالاهای اساسی پر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
اینهمه مواد غذایی میریزن تو بازار بعد میگن چرا چاقی تو مردم زیاد شده
آخرین اخبار