در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

نمایشنامه شیخ بهایی نوشته می‌شود

منصوره میرفتاح نویسنده کشورمان این روزها مشغول نگارش نمایشنامه شیخ بهایی است.

مشغول نگارش نمایشنامه شیخ بهایی هستم

منصوره میرفتاح نویسنده و شاعر، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص نگارش اثر جدیدش گفت: مشغول نگارش نمایشنامه‌ام هستم؛ یکی دو سال است که بیشتر تمرکزم روی نگارش نمایشنامه‌ام است. هرچند در کنار نگارش آن کتاب هم منتشر کرده‌ام. نمایشنامه ام درباره شیخ بهایی است. اجرای آن را معاونت برون مرزی سازمان صدا و سیما برعهده دارد و برای بیش از 30 کشور اجرا می‌شود.

وی افزود: برای انتشار کتاب جدید درباره خاطرات بیماران سرطانی دیداری با این بیماران داشتیم. قرار است کتابی درباره احوالات درون بیماران سرطانی منتشر کنیم. درباره این مسئله بگوییم که چگونه  این بیماران با این مسئله کنار بیایند. کتاب را برای امیدبخشی به جامعه منتشر می کنیم تا کل جامعه از قدرت و نیروی بیماران سرطانی در مبارزه با بیماری شان الگو بگیرند. احتمالاً کتاب را به صورت صوتی انتشار می دهیم.

این نویسنده با اشاره به اینکه با چند ناشر برای انتشار کتاب درباره بیماران سرطانی صحبت کردیم، بیان کرد: تیم کاری خیریه محمد حسین رضوی به خصوص جوانان مبتلا به سرطان  در انتشار کتاب درباره بیماران سرطانی به ما کمک می کنند. گروه هدف ما جوانان بین 16 تا 30 ساله هستند و به فرهنگسازی نیاز دارند. با تیم مستندساز هم برای ساخت مستندی درباره بیماران سرطانی صحبت کردیم. قرار است فیلم مستند به همراه کتاب تا اواخر بهمن ماه سال جاری رونمایی شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ادبیات ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار