سعید متقی گفت: اصلاح و ارتقای قانون کار که به نفع کارگران و حتی کارفرمایان باشد امروز یک ضرورت محسوب می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید متقی مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری سمنان در همایش قانون به همت خانه کارگر استان سمنان با اشاره به اینکه استانداری پیگیر رفع مشکلات معیشتی کارگران است، گفت: مشکلات معیشتی قشر کارگر و کوچک‌تر شدن سفره آن‌ها شده است.

وی افزود: اقدامات و تمهیداتی در راستای حمایت از کارگران با همراهی تشکل‌های کارگری مانند خانه کارگر صورت گرفته است که ما نیز معتقدیم این اقدامات کم است و برای رفع مشکلات کارگران باید عزم و اهتمام بیشتری از سوی همه مسئولان وجود داشته باشد.

مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری سمنان اظهار داشت: قراردادهای کاری یکی از مشکلات کارگران در سراسر کشور و البته استان سمنان است، گفت: اصلاح و ارتقای قانون کار که به نفع کارگران و حتی کارفرمایان باشد امروز یک ضرورت محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: نزدیک ۲۰ سال از اصلاح و تصویب قانون جدید کار در ایران اسلامی می‌گذرد، بیان کرد: ما نیز معتقدیم شرایط کاری در این دو دهه دستخوش تغییراتی شده که این امر می‌طلبد تا قانون کار نیز بازنگری شود.

مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری سمنان عنوان داشت: تعداد معدودی از کارفرمایان در سراسر استان از برخی نواقص استفاده کرده و حداقل‌های حقوقی را برای کارگران در نظر می‌گیرند که این امر نتیجه‌ای جز کوچک شدن سفره کارگران را ندارد.

وی در ادامه گفت: شرایط اقتصادی امروز کارگران را مجبور به تمکین می‌کند، که اصلاح قانون کار راهی برای رفع چنین ویدادهایی است.

انتهای پیام / م

استانداری سمنان پیگیر رفع مشکلات معیشتی کارگران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.