مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان:

۹۰ درصد جمعیت سیستان و بلوچستان از پخش دیجیتال صدا و سیما بهره مندند

مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۹۰ درصد جمعیت این استان زیر پوشش پخش دیجیتال هستند که با توجه ویژه ریاست این سازمان و همکاری معاونت فنی این پوشش ۱۰۰ درصدی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمود دولت کردستانی مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان  در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: چهل سالگی این انقلاب نشان دهنده بلوغ، نبوغ و کمال ملت ایران اسلامی است.

وی افزود: افتخار بزرگی برای رسانه‌ها و مطبوعات است تا این جایگاه پر افتخار را به خوبی برای جهانیان به نمایش بگذارند.

مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پیروزی انقلاب وعده الهی بوده است، ادامه داد: ما اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در این فضا بر عهده داریم تا در مقابل دشمنان با شعار افتخار به گذشته و آمید به آینده پر توان بایستیم.

وی با بیان برنامه‌های تولیدی ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: مستند‌های ۴۰ سند، کاروان انقلاب، شهدای مدافع حرم و مستند از دیروز تا به امروز و همچنین مسابقه رادیویی ۹۷۴۰ بخشی از برنامه‌های تولیدی این مرکز برای انعکاس گوشه‌ای از دستاورد‌های ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی است.

کردستانی تقویت حس اعتماد، امنیت مردم و افزایش امید در جامعه را از مهم‌ترین رویکرد‌های برنامه‌های تولیدی این مرکز عنوان کرد.

مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دشمنان قصد دارند با سوء استفاده از مشکلات اقتصادی، اقدامات و خدمات ۴۰ ساله نظام جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال ببرند، افزود: صدای هماهنگ و واحد اصحاب قلم و رسانه در آستانه سالگرد انقلاب به طور قطع این توطئه‌ها را خنثی خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ی

برچسب ها: جوانان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار