فرمانده انتظامی شهرستان قم عنوان کرد؛

دستگیری ۱۱ سارق و ۲۴ معتاد متجاهر در قم

سرهنگ جعفریان از دستگیری ۱۱ نفر سارق و ۲۴ معتاد متجاهر و خرده‌فروش مواد مخدر در شهرستان قم خبر داد.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سرهنگ مراد حسین جعفریان فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور و استقرار نظم و امنیت در نقاط آسیب‌پذیر قم و مقابله با تبهکاران، مزاحمین نوامیس و اراذل‌واوباش، برخورد با سارقان، جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر، طرح قدر ۲ در حوزه استحفاظی تعدادی از کلانتری‌های فرماندهی انتظامی شهرستان قم برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم هدف از برگزاری طرح مذکور را کاهش جرائم و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری دانست و بر استمرار آن تأکید کرد.

جعفریان در ادامه دیگر نتایج این طرح را شامل دستگیری ۲۴ نفر اراذل‌واوباش و یک نفر خرده‌فروش مواد مخدر، کشف یک فقره انواع اموال مسروقه، کشف ۲ دستگاه خودروی سرقتی، توقیف ۱۲ دستگاه موتورسیکلت و ۸ دستگاه خودرو، مقادیری مواد مخدر و آلات استعمال مواد افیونی و ۲۴ نفر معتاد متجاهر برشمرد.

سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو در استان، موجب شد تا شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گیرد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم فزود: کارآگاهان در تحقیقات اولیه پی بردند که سارق موصوف یکی از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای در استان بوده که در این رابطه با انجام یکسری اقدامات پلیسی، منزل متهم را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به منزل متهم مراجعت و در بازرسی صورت گرفته، ۵۵ قلم اموال و اسناد مسروقه کشف و متهم را نیز دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم ادامه داد: در بازجویی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی استان، متهم به سرقت ۶ دستگاه خودرو پراید مدل‌پایین، ۲۷ فقره محتویات و قطعات خودرو‌های پراید مدل‌پایین، یک دستگاه موتورسیکلت و در مجموع به ۳۴ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ کرمی بیان کرد: در نهایت سارق به انضمام پرونده تشکیل‌شده به مرجع قضائی استان معرفی و پس از صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/ت

۱۱ سارق و ۲۴ معتاد متجاهر در قم دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار