رییس مرکز امور ایثارگران ناجا گفت: فرمانده انتظامی استان کرمان علی رغم همه کمبودها توانسته در رسیدگی به مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران خوب عمل کند و از برترین فرماندهان در این حوزه شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ یونس عبدی، رییس مرکز امور ایثارگران ناجا در حاشیه مراسم چهلم شهید بهزاد پور با ابلاغ سلام فرمانده انتظامی کشور گفت: سردار بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان علی رغم همه کمبودها توانسته در رسیدگی به مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران خوب عمل کند و از این جهت، از برترین فرماندهان در این حوزه شود.

وی با اعلام اینکه نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای تأمین امنیت کشور انجام داده و می‌دهد و مردم قدردان زحمات آنان هستند، افزود: ما باید همیشه در زندگی  یاد شهدا کنیم و امنیت امروز را مدیون خون این عزیزان باشیم.

سرهنگ عبدی با بیان اینکه امنیت با شهادت عزیزان به‌دست می‌آید در طول تاریخ جبهه حق و باطل بوده است، تصریح کرد: همه ما می‌دانیم که امنیت یکی از نعمت‌های خداوند است و اگر نباشد هیچ بقایی نمی‌ماند.

وی یادآور شد: هر کسی لیاقت شهادت ندارد و شهدای نیروی انتظامی مهر تاییدی بر خدمات آنها هستند.

رییس مرکز امور ایثارگران ناجا گفت: شهدا به همه جهان استکبار می‌گویند از جمهوری اسلامی بهانه نگیرند و بدانند این ملت هرگز زیر بار ظلم نمی‌رود.

سرهنگ عبدی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در کنار نعمت امنیت، دارای نعمت ولایت نیز است که کشورهای همسایه ما از این نعمت محروم هستند، افزود: با وجود ولایت و امنیت هرگز دشمنان نمی‌توانند به ایران نگاه چپ داشته باشند.

وی تصریح کرد: استان کرمان یکی از استان هایی است که در بحث مبارزه با مواد مخدر حرف اول را می زند.

سرهنگ عبدی با بیان اینکه کرمان مسیر ترانزیت مواد مخدر به دیگر نقاط است، یادآور شد: نیروی های جان بر کف پلیس کرمان همیشه با آمادگی، اقتدار و صلابت از جان خود گذشتند تا سوداگران مرگ نتوانند به اهداف شوم خود برسند.

رییس مرکز امور ایثارگران ناجا گفت: شهید سنجری و شهید بهزاد پور از شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر بودند که سند حقانیت نیروی انتظامی هستند.

سرهنگ عبدی افزود: این شهیدان بزرگوار از جان خود گذشتند تا ورود مواد مخدر خانواده ها را آلوده نکند و زندگی جوانان را با اعتیاد به منجلاب نابودی نکشاند.

وی بیان داشت: در کشور ما ۱۳هزار شهید، حدود ۲۴هزار جانباز و ۲هزار آزاده وجود دارد و دیدار باهر خانواده از شهیدان، جانبازان و ایثارگران حداقل سالی یکبار بایستی صورت گیرد.

وی با اشاره به حادثه ۱۷خرداد ۹۷ و درگیری دو تن از نیروهای خدوم پلیس در درگیری با سوداگران مرگ در جیرفت تصریح کرد: این عزیزان ایثار و جان فشانی خود را در راه این نظام ثابت کردند.

سرهنگ عبدی به عنوان نماینده ناجا در سفر به کرمان با حضور در مراسم چهلم شهید بهزاد پور از تلاش ها و اقدامات مضاعف و ستودنی سردار بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان برای شهید بهزاد پور و درمان وی تشکر و قدردانی کرد.

وی همچنین در دیدار با خانواده شهید سنجری از شهدای مدافع امنیت گفت: فرمانده انتظامی استان کرمان در زمینه رسیدگی به خانواده های شهدا و ایثارگران از برترین فرماندهان در کشور است.

رییس مرکز امور ایثارگران ناجا افزود: رسیدگی به مشکلات و مسائل خانواده های جانبازان و شهدا از اولویت ها و دغدغه مسئولان ناجا است.

سرهنگ عبدی از اجرای طرح شعبانیه در استان ها خبر داد و تصریح کرد: این طرح با هدف شناسایی مسائل و مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران به صورت متمرکز از استان ها آغاز می شود.

وی بعد از حضور در مراسم چهلم شهید بهزاد پور، با خانواده شهید سنجری و جانباز محمود رضایی دیدار، گفت و گو و مشکلات آنها را بررسی و سپس کرمان را به مقصد تهران ترک کرد.

انتهای پیام/ب

حضور رییس مرکز امور ایثارگران ناجا در مراسم چهلم شهید بهزاد پور

برچسب ها: نیروی انتظامی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.