رئيس پليس امنيت عمومی استان اصفهان از تعطیلی 4 نت سرای متخلف با اجرای طرح بازديد و كنترل واحد های صنفی نت سرا در شهر اصفهان ازسوی ماموران اداره نظارت بر اماکن این پلیس خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "محمد حسن اسماعيلي"رئيس پليس امنيت عمومی استان اصفهان  در تشريح اين خبر گفت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي ، طرح بازديد و كنترل واحد هاي صنفي نت سرا در شهر اصفهان توسط ماموران اداره نظارت بر اماكن پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اجرا شد.

وي اظهار داشت : در همين طرح که کارشناسان پلیس فتا نیز حضور داشتند   از 137 واحد صنفي نت سرا در شهر اصفهان بازدید به عمل آمد که در نتیجه تعداد 4 واحد صنفی  به دليل عدم رعايت ضوابط انتظامي و نداشتن پروانه کسب و همچنین استفاده از سايت هاي غير مجاز و فيلتر شکن و ... متخلف شناخته شده و با دستور مقام قضائی نسبت به پلمپ آنها اقدام شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان، از صدور اخطاریه پلمپ برای  تعداد 11 واحد صنفی دیگر و اخذ تعهد از متصدیان  37 واحد خبر داد و گفت:  اين گونه برنامه ها و اقدامات كنترلي و نظارتي پليس، همچنان ادامه دارد و  از عموم شهروندان می خواهیم ، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن  110 و تلفن گوياي 2184525 با کارشناسان پلیس در میان بگذارند تا با متخلفان برابر قانون برخورد شود .

 

انتهای پیام/م 

اجرای طرح بازديد و كنترل واحد های صنفی نت سرا در شهر اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار