میزبانی فرش آرا از بازیکنان سابق

تیم فوتسال فرش‌آرا در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال کشورمان فردا در مشهد میزبان تیم مقاومت البرز خواهد بود.

میزبانی فرش آرا از بازیکنان سابقبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال درحالی فردا به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور آغاز می‌شود که در مشهد تیم فوتسال فرش‌آرا میزبان تیم مقاومت البرز است؛ دیداری که روی کاغذ برای مشهدی‌ها سخت و دشوار نیست، اما شرایط خاص خودش را دارد.
 
جدال با تیمی که به اندازه رقیب مشهدی اش بازیکن مشهدی دارد و البته که بیشتر آن ها روزی پیراهن فرش آرا را هم به تن کرده اند، فارغ از قدرت و جایگاه ۲ تیم در جدول می‌تواند جذاب و دیدنی باشد.
 
فرش‌آرا که تا اینجا نتایج خوبی گرفته و با ۲۹ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده، فردا میزبانی از تیم مقاومت ۲۲ امتیازی را به عهده دارد؛گفتن این نکته خالی از لطف نیست که بازی رفت این دو تیم در کرج با پیروزی تیم البرزی همراه شد و این بازی فرش‌آرایی‌ها دیگر قصد مدارند که حریف خودرا دست کم بگیرند؛ مسابقه‌ای که در کرج با جنجال و درگیری هم همراه شد و حاشیه‌هایی هم در پایان بازی داشت که احتمالا بر حساسیت بازی روز جمعه خواهد افزود.

در تیم مقاومت البرز که فردا میهمان فرش‌آرا خواهد بود، ۴ بازیکن مشهدی و ۴ بازیکن که سابقه پوشیدن پیراهن فرش‌آرا را دارند، بازی می‌کنند. ازآنجایی‌که تیم کرجی تنهاتیم نظامی حاضر در لیگ برتر فوتسال است، اغلب بازیکنان سرباز دوران سربازی خود را در این تیم سپری می کنند و یکی از دلایل مهم یا شاید مهم‌ترین دلیل حضور بازیکنان مشهدی در این تیم، همین‌موضوع است.
 
۴ بازیکن به نام‌های سعید سروری، محسن باغشنی، امیرحسین داوودی و احسان سهیلی‌نژاد فردا قرار است در مقابل تیم شهرشان قرار گیرند،این‌همه در حالی است که علی رحیمی، دروازه‌بان مقاومتی‌ها هم اگرچه مشهدی نیست اما فوتسال حرفه‌ای خود را در مشهد آغاز کرد و ۴ سال در تیم‌های پایه و بزرگ‌سال این شهر حضور داشته است.

اما در مورد دیگر بازیکن های مقاومت؛سعید سروری، علی رحیمی، محسن باغشنی و امیرحسین داوودی که فردا با پیراهن مقاومت البرز برابر فرش‌آرا به زمین خواهند رفت، محصول تیم‌های پایه باشگاه مشهدی هستند و جالب است بدانید همین ارنج ترکیب ثابت تیمی بوده که برای فرش‌آرا در لیگ امید‌های کشور یک قهرمانی و یک نایب‌قهرمانی آورده است.
 
سیاست برنامه‌ریزی برای تیم‌های پایه که چند سال قبل در فرش‌آرا طراحی شد، حالا نتیجه خود را نشان داده، هرچند تیم مشهدی چندان نتوانسته از محصولات خود استفاده کند؛حضور این بازیکنان مشهدی در تقابل با بازیکنانی، چون سروش احمد‌نیا، حامد سنایی و هادی احمدی که باقی‌مانده تیم طلایی پایه‌های فرش‌آرا در سال‌های گذشته بوده‌اند، می‌تواند از جذابیت های این دیدار باشد، ضمن اینکه هر دو تیم بازیکنان جوان خوب دیگری هم دارند که انتظار می‌رود بازی نزدیک و زیبایی را شاهد باشیم.

جایگاه فرش‌آرا در جدول لیگ برتر فوتسال تا به اینجا سکوی سوم بوده و تیم کرجی در جایگاه هشتم جدول قرار دارد.
 
مشهدی‌ها با اندوخته خوبی که جمع کرده‌اند، تقریبا از حضور در مرحله پلی‌آف مطمئن هستند، اما کرجی‌ها که لب مرز قرار دارند، برای حضور در جمع ۸ تیمی که برگزارکننده مرحله پلی‌آف لیگ هستند، باید همچنان امتیاز بیشتری جمع کنند؛فاصله فرش‌آرا با دو تیم بالای جدول به‌گونه‌ای است که به نظر نمی‌رسد این تیم بتواند در بازی‌های باقی‌مانده از لیگ، از تیم‌های گیتی‌پسند و مس‌سونگون سبقت بگیرد اما برای حفظ جایگاه سومی خود باید به‌شدت مراقب باشد و امتیاز از دست ندهد.
 
فرش آرا فردا با یک مساوی هم می‌تواند همچنان جایگاه سومی خود در جدول را حفظ کند، به شرط اینکه تیم حفاری با تعداد گل‌های زیاد، آذرخش را در بندرعباس شکست ندهد؛ اتفاقی که با توجه به میزبانی تیم آذرخش اندکی بعید به نظر می‌رسد و به احتمال زیاد فرش‌آرا این هفته را هم با حفظ جایگاه سومی خود به پایان خواهد رساند. گفتنی است مسابقات لیگ برتر امسال برای اولین بار در دو مرحله برگزار می‌شود و طبق برنامه فدراسیون ۸ تیم اول جدول در مرحله دوم که به صورت پلی‌آف خواهد بود به صورت رفت و برگشت با هم بازی می‌کنند.
 
دیدار دو تیم فرش آرا و مقاومت البرز فردا ساعت۱۶ به میزبانی فرش آرا در سالن در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام//ع.ع
 

جدال فرش آرا و مقاومت در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.