امام جمعه مشهد:

قدرت‌های دنیا تلاش زیادی برای نابودی اسلام انجام می‌دهند/با وجود همه دشمنی‌ها ۴۰ سال است که پیروزی با انقلاب اسلامی ایران بوده است

قدرت‌های دنیا تلاش زیادی برای نابودی اسلام انجام می‌دهند/با وجود همه دشمنی‌ها ۴۰ سال است که پیروزی با انقلاب اسلامی ایران بوده استامام جمعه مشهد گفت: امروز همه قدرت‌های دنیا در غرب و شرق عالم تلاش می‌کنند تفکر اسلامی را از بین ببرند.
 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آیت الله سیداحمد علم الهدی ظهر پنجشنبه در اجتماع بزرگ روحانیون اهل تسنن و تشیع خراسان رضوی در مشهد گفت:هفته وحدت از ابتدای پیروزی انقلاب بنا نهاده و تلاش شد در مواضع فکری و اجتماعی اهل تسنن و تشیع به یکدیگر نزدیک شوند.

وی تصریح کرد:در حوزه اعتقاد خدامحوری و توجه به معاد مورد نظر است و در بخش عاطفی نیز همه دل‌ها متوجه رسول اکرم (ص) است.

امام جمعه مشهد گفت:واقعیت این است که بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص) تاکنون وضعیتی که حالا ایجاد شده وجود ندارد، زیرا در همه مجامع مختلف انسانی بحث اسلام مطرح است.

آیت الله علم الهدی افزود:این توسعه و اقتدار در طول تاریخ بی سابقه است و از سوی دیگر نیز سابقه نداشته همه قدرت‌های دنیا برای نابودی اسلام تلاش کنند.

وی تصریح کرد:امروز تنها نظامی که به دلیل اسلام بر آن تهاجم می‌شود انقلاب اسلامی ایران است و تضعیف این جبهه قرار نگرفتن در خط پیامبر اکرم (ص) است.

امام جمعه مشهد گفت:با وجود همه دشمنی‌ها ۴۰ سال است که پیروزی با انقلاب اسلامی ایران بوده و تا جهانی سازی اسلام به فعالیت خود ادامه خواهیم داد.

آیت الله علم الهدی افزود: همه مسلمانان باید به موضوع انقلاب و مقاومت در برابر دشمن اهتمام داشته باشند تا بتوانیم به پیروزی برسیم.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

همه مسلمانان باید به موضوع انقلاب و مقاومت در برابر دشمن توجه کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.