مدیرکل امور مرزی وزارت کشور گفت: هیچ معامله‌ای برای آزادسازی مرزبانان میر جاوه ای  صورت نگرفته و این عملیات تنها  با تعامل و همکاری میان  دو کشور به موفقیت رسید.

باجی برای آزادسازی سربازان میرجاوه ای به گروهک تروریستی نداده ایم/مرزبانان  آزاد شده ساعاتی پیش وارد زاهدان شدندشهریار حیدری مدیر کل امور مرزی وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به  بازگشت ۵ تن از مرزبانان ربوده شده توسط گروهک تروریستی در میرجاوه به کشورمان اظهار کرد: این مرزبانان  که آزاد شده و در اختیار دولت پاکستان قرار داشتند ساعتی پیش وارد زاهدان شدند.

 وی افزود: دیگر مرزبانان نیز همچنان در اختیار گروهک تروریستی قرار دارند و امیدوارم که با رایزنی های صورت گرفته هرچه سریعتر بتوانیم آنها را به کشور بازگردانیم.

حیدری بیان کرد: هیچ معامله‌ای برای آزادسازی مرزبانان میر جاوه ای  صورت نگرفته و این عملیات تنها  با تعامل و همکاری میان  دو کشور به موفقیت رسید  و  لذا ما باجی  در ازای این آزادی به گروهک تروریستی  نداده‌ایم.

مدیر کل امور مرزی وزارت کشور تصریح کرد: دستگاه های مختلف نظام جمهوری اسلامی مانند وزارت امور خارجه، وزارت کشور  و نهادهای دیگر طی اقداماتی جمعی با رایزنی با دولت پاکستان باعث آزادی این سربازان شدند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار