درویش: ابتدا باید در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی برسیم

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: ابتدا باید بتوانیم از سد نمایندگان هند و قطر عبور کنیم و پس از آن سعی می‌کنیم نماینده خوبی برای ایران باشیم.

درویش: ابتدا باید در بازی پلی آف به پیروزی برسیمرضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره همگروه شدن این تیم با تیم‌های الوحده امارات، الاتحاد عربستان و لوکوموتیو ازبکستان در صورت برتری مقابل تیم‌های مینروا پنجاب هند و الریان قطر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: امیدوارم ابتدا بتوانیم از سد نمایندگان هند و قطر عبور کنیم و سپس با یاری خدا نماینده قابلی برای ایران باشیم. گروه ما نسبت به سایر نمایندگان کشورمان تا حدودی راحت‌تر است چرا که استقلال و پرسپولیس در گروه بسیار سختی قرار گرفته اند.

او درباره لزوم تقویت تیم سایپا برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: بی شک با تدابیر علی دایی تیم خود را تقویت می‌کنیم تا بتوانیم در این رقابت‌ها آبروداری کنیم.

درویش تصریح کرد: کارمان در لیگ قهرمانان آسیا سخت است و اینگونه نیست که تصور کنیم اگر نسبت به سایر نمایندگان ایران در گروه راحت تری قرار گرفته ایم کار آسانی پیش رو داریم. امیدوارم با جذب بازیکنان خوب نقاط ضعفمان را پوشش دهیم چرا که بازی کردن در لیگ قهرمانان آسیا با لیگ داخلی متفاوت است.

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: تیم‌های حاضر در لیک قهرمانان آسیا با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارند بازیکنان توانمندی از کشور‌های مختلف جذب می‌کنند درحالی که باشگاه‌های ایرانی به دلیل محدودیت‌های مالی این شرایط را ندارند.

درویش در ادامه تصریح کرد: کادرفنی ما با توجه به جوان بودن نفرات سایپا و تجربه کم آن‌ها کار دشواری دارند. باید بازیکنانی که تا حدی با تجربه هستند در اختیار بگیریم تا با تلفیق جوانی و تجربه آبرومندانه عمل کنیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره برگزاری بازی تیم‌های ایرانی با نمایندگان عربستان در زمین بی طرف گفت: با وجود امنیت کامل ایران به دلیل حکم AFC باید امسال هم تیم‌های ایرانی در زمین بی طرف با عربستانی‌ها بازی کنند. اگر از پلی آف صعود کنیم با هماهنگی فدراسیون فوتبال کشور محل برگزاری بازی مان با الاتحاد عربستان را انتخاب می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: سایپا تا فردا پولم را ندهد از لیگ قهرمانان آسیا حذف می شود

درویش: حریف سایپا در لیگ قهرمانان آسیا، تیمی چند ملیتی است

استقلال در گروه مرگ/ جدال تکراری پرسپولیس - السد


انتهای پیام/

صحبت های درویش در مورد قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار