سفیر کشورمان در ارمنستان:

توانایی تولیدکنندگان ایرانی قابل رقابت با محصولات خارجی در بازار‌های جهانی است

سفیر کشورمان در ارمنستان توانایی مهندسین و تولیدکنندگان ایرانی را قابل رقابت با محصولات خارجی در بازار‌های جهانی دانست.

صادرات خدمات فنی و مهندسی ایرانی به ارمنستان و کشور‌های حوزه اوراسیابه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سید کاظم سجادی سفیر ایران در ایروان روز (چهارشنبه 30 آبان ماه) در راستای معرفی مناسب توانمندی‌های شرکت‌های تولیدی و صنعتی کشورمان و صادرات کالا‌های تولیدی ایرانی به کشور‌های حوزه اوراسیا به ویژه ارمنستان، ضمن بازدید از هولدینگ مهندسی فراسان شیراز و آشنایی با محصولات تولیدی این مرکز، با مدیر عامل و مهندسین زیر مجموعه این شرکت مذاکره و گفت‌وگو کرد.

سجادی در این بازدید از تولیدات این هولدینگ شامل مخازن و قطعات کامپوزیتی، برج‌های خنک کننده، سیستم‌های صنعتی تسویه آب و فاضلاب، جی ار پی و ... و همچنین مرکز تکنولوژی کامپوزیت و نانو، کارخانه ماشین سازی و کارخانه تولید رزین‌های پلیمری بازید کرد.

وی توانایی مهندسین و تولیدکنندگان ایرانی را از نظیر کیفیت قابل رقابت با محصولات خارجی در بازار‌های جهانی دانست و افزود: پتانسیل‌ها و تولیدات با کیفیت و دارای استاندارد جهانی این محصولات توانایی رقابت در بازار‌های ارمنستان و دیگر کشور‌های حوزه اوراسیا را داراست.

سفیر کشورمان در ارمنستان با اشاره به توسعه و گسترش همکاری‌های اقتصادی و تجاری بین ایران و ارمنستان طی سال‌های گذشته، بهره مندی از تکنولوژی کاملا بومی ایرانی نظیر تولیدات این هولدینگ را نیاز کشور‌های همسایه و منطقه دانست و تأکید کرد: حوزه اوراسیا و ارمنستان می‌توانند با بهره گیری از توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی به تقویت همکاری‌های اقتصادی و تجاری فیمابین بپردازند.

در پایان این بازدید مقرر شد با همکاری و تلاش‌های این شرکت و مذاکره با طرف‌های ارمنی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مختلف همکاری بین دو کشور تقویت یافته و زمینه‌های لازم برای انتقال تکنولوژی شرکت‌های ایرانی در ارمنستان فراهم شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار