خمارلو:دیدارهای پلی آف با حضور تیم های قطری و عربستانی نمی توانست در این گروه انجام شود

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: پلی آف با حضور تیم‌های قطری و عربستانی نمی‌توانست در این گروه انجام شود، چون در صورت صعود هریک از آن‌ها، دو تیم از یک کشور در یک گروه قرار می‌گرفتند.

خمارلو:دیدارهای پلی آف با حضور تیم های قطری و عربستانی نمی توانست در این گروه انجام شودبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس،پندار خمارلو  مدیر روابط عمومی این باشگاه ، در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: گروه بندی مسابقات به شکلی اتفاق افتاد که در گروه یک ، تعداد بازی های پلی آف زیاد بود در حالیکه گروه سوم بازی ها هیچ دیدار پلی آفی را در برنامه خود نداشت. این مساله ابهام هایی را به وجود آورد که موضوع سوال من از رییس کمیته مسابقات کنفدراسیون قرار گرفت.

او ادامه داد: پاول لوزانوف در این ارتباط توضیح داد؛ با توجه به سید بندی ها، وضعیت گروه سوم برای قرار گرفتن نمایندگان قطر و عربستان مشخص بود. به همین دلیل دیدارهای پلی آف با حضور تیم های قطری و عربستانی نمی توانست در این گروه انجام شود ، چون در صورت صعود هریک از آن ها ، دو تیم از یک کشور در یک گروه قرار می گرفتند. بر همین اساس این بازی های پلی آف باید به گروه دیگری منتقل می شد که در آن نمایندگان این دو کشور حضور نداشته باشند.

مدیر روابط عمومی و مدیر رسانه ای پرسپولیس در پایان درباره وضعیت بازی های حذفی گروه چهارم که پرسپولیس در آن قرار دارد، اضافه کرد: ابتدا دوتیم پاختاکور و نیروی هوایی عراق با یکدیگر بازی خواهند کرد و برنده این دوتیم به مصاف النصر امارات می رود تا تیم چهارم گروه تعیین شود.


بیشتر بخوانید: 

سرخ‌های با تعصب با شایستگی نایب قهرمان آسیا شدند + فیلم و حاشیه‌ها

برانکو: به بازیکنانم افتخار می‌کنم/ تاریخ فوتبال آسیا چنین فینالی را ندیده بود

اظهارات عجیب مالک تراکتورسازی درباره وزارت ورزش و پرسپولیس

استقلال در گروه مرگ/ جدال تکراری پرسپولیس - السد

برنامه مسابقات سرخابی‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا


انتهای پیام / 

اظهارات مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار