محمد نبی حبیبی:

جمهوری اسلامی ایران محور وحدت جهان اسلام است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی حضور مهمانان مختلف از بلاد اسلامی را مظهر نقش محوری ایران در شکل گیری وحدت اسلامی دانست.

جمهوری اسلامی ایران محور وحدت جهان اسلام استمحمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اظهارات مشاور امنیت ملی دولت ترامپ گفت: ترامپ و مشاورانش از زمانی که روی کار آماده‌اند؛ اظهارات ابلهانه زیادی گفته‌اند و پیش از اظهارات بولتون هم قبل از این‌ها هم از این صحبت‌ها بود. البته گویا در بلاهت‌گویی ترامپ گوی سبقت را از شریکان خود ربوده است.

حبیبی با بیان اهمیت مسئله وحدت افزود: مسئله وحدت یک مسئله مهم و حیاتی است؛ چرا که نظام سلطه با اصل نظام اسلامی مشکل دارد؛ و مشکل آن با فرقه‌ای خاص از اسلام نیست. فهم این مسئله با توجه به اظهارات بوش پسر بعد از یازده سپتامبر و همه شرارت‌های آمریکا و هم پیمانانش برای برهم زدن وحدت امت اسلامی کار دشواری نیست.

وی با اشاره به نقش محوری وحدت آفرین جمهوری اسلامی ایران در جهان خاطرنشان کرد: همین کنفرانس وحدت اسلامی که در جمهوری اسلامی برگزار می‌شود و حضور مهمانان مختلف از بلاد اسلامی مظهر نقش محوری ایران در شکل گیری وحدت اسلامی است.

حبیبی در پایان با تاکید بر نقش مخرب آمریکا در مسئله وحدت کشور‌های اسلامی اظهار کرد: وحدت امروز باید حول محور مقاومت و ایران به طور مستحکم‌تری شکل بگیرد تا بتواند در مقابله تفرقه‌افکنی‌های آمریکا ایستادگی کند و ایران محور وحدت جهان اسلام است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار