یک زندانی با فریب زندانبان موفق به فراری بدون دردسر، از سلول زندانی در تایلند شد.

حقه ساده زندانی برای فرار از زندان! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه فرار یک زندانی را از سلول یکی از زندان های کشور تایلند به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود که " آنان کوملاوانیت" 23 ساله پس از خروج از سلول درب آن را به روی زندانبان بسته و او را در داخل سلول گیر می اندازد.

او در حالی که مقداری مواد به همراه داشت به جرم خرید و فروش مواد مخدر دستگیر و سپس روانه زندان شده بود. آنان در ساعت 9.30 روز سه شنبه هفته گذشته به این زندان منتقل شده بود اما ظاهرا نتوانست تا پیان محکومیت خود در این زندان دوام بیاورد و با یک حقه ساده موفق به فریب زندانبان و فرار از زندان شد.

او ابتدا با بهانه اینکه یک مار وارد سلول شده است تلاش کرد تا توجه زندانبان را به خود جلب کند. پس از فریادهای مکرر او زندانبان وارد سلول او شد اما موفق به پیدا کردن مار نشد. در ادامه این زندانی در حالی که مصمم بود با همین روش از سلول خود بگریزد سه مرتبه دیگر به بهانه وجود مار در سلول تلاش کرد تا زندانبان را به داخل سلول بکشاند. با این وجود بخاطر هوشیاری زندانبان در بستن درب ورودی سلول نقشه او برای فرار ناکام ماند. سرانجام این مرد جوان در حالی که فریاد می کشید برای مرتبه پنجم زندانبان را به داخل سلول کشاند و این در حالی بود که زندانبان حین ورود به سلول اقدام به بستن درب ورودی نکرده بود. در این لحظه این زندانی فرصت طلب بلافاصله خود را به پشت درب سلول رساند و با گیر انداختن زندانبان از زندان فرار کرد.

در ادامه یکی دیگر از زندانبانان که با دیدن مرد جوان زندانی در بیرون از سلول متعجب شده بود تلاش کرد او را به دام بیاندازد اما بدلیل سقوط روی زمین موفق به دستگیری زندانی نشد. اما این تمام ماجرا نبود. در حالی که او پس از فرار از زندان وارد یک خانه در اطراف زندان شده بود توجه صاحبخانه را به خود جلب کرد. او پس از دیدن این مرد جوان بلافاصله با پلیس تماس گرفت و آنان حدود چند کیلومتر دورتر از زندان به دام پلیس افتاد.

گفتنی است؛ این زندانی اکنون با اتهام فرار از زندان، زندانی کردن یک مامور دولت و همچنین حمل مواد مخدر روبرو است.

انتهای پیام/

لحظه فرار زندانی از زندانی در تایلند!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.