وضعیت طرح های عمرانی شرق مازندران هر روز بهتر از دیروز

نماینده سه شهرستان نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی وضعیت راه و جاده‌ای و طرح های عمرانی در این منطقه را تشریح کرد.

شاعری نماینده منتخب مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو  با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: از ٢٣٨ روستای شرق مازندران، ١٠٠ روستا از راه اسفالت شده برخوردار نبودند که با اعتبارات تخصیص داده شده، ٧٠ روستا از اسفالت راه روستایی بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه میزان جاده روستایی در چند سال اخیر از ٢٧ درصد به ٣٢ درصد رسیده است، افزود: ٢٧٠ کیلومتر جاده روستایی زیرسازی شده و در حال احداث است.

شاعری گفت: با توافقات انجام شده با پیمانکار جدید، جاده نکا به دریا تا هفته دولت سال ٩٨ به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: زیرسازی هفت کیلومتر باقیمانده جاده مابین بهشهر و زاغمرز انجام گرفته و این جاده نیز تا تا هفته دولت سال آینده قابل استفاده خواهد بود.

شاعری گفت: جاده متصل کننده حسین آباد و توس کلا که عملیات اجرایی آن از سال گذشته شروع شده، تا دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

وی افزود: از بیست و دو کیلومتر مسیر رستم کلا به بندر امیرآباد ١٠ کیلومتر باقیمانده بود که با اختصاص شش میلیارد اعتبار و توافق با پیمانکار جدید به زودی پایان می‌یابد و عملیات اجرایی احداث دو روگذر نیز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در هزار جریب نکا ١٠٠٠ کیلومتر راه اسفالت نشده داریم، گفت: هر سال متناسب با بودجه دریافتی ٥٠-٦٠ کیلومتر عملیات راه سازی انجام می‌گیرد.

شاعری گفت: عملیات ٤ لاین سازی راه گلوگاه به دامغان تا دهه فجر به اتمام خواهد رسید.

نماینده مردم شهرهای نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجوز ٥ پارک جنگلی به شهرداری‌های نکا، بهشهر، خلیل شهر، رستم کلا و گلوگاه داده شده، گفت: شهرداری‌ها بعد از کسب مجوز اکنون باید برای واگذاری و جذب سرمایه گذار تلاش خود را بیشتر کنند.

وی از دریافت مجوز آزادسازی سفی آباد از وزارت اطلاعات و بازگشایی آن تا پایان سال خبر داد و گفت: تنها انتخاب مسیر نهایی جاده باقیمانده است که توافقات در حال انجام است و عموم مردم برای بازدید از کاخ صفی آباد از آن بهره‌مند خواهند شد.

شاعری با بیان اینکه افتتاح بیمارستان مجهز و ٢٤٠ تخت خواب خاتم الانبیا تا پایان سال انجام خواهد گرفت، افزود: ١٨٠ میلیارد اعتبار برای این طرح هزینه شده و وضعیت درمان شرق با رشد چشمگیری مواجه خواهد شد.

وی گفت: مجوز احداث مرحله جدید نیروگاه شهید سلیمی نکا از وزارت نیرو دریافت شده و عملیات اجرایی این مرحله با ظرفیت ٣٢٠ مگابایتی تا پایان سال آغاز می‌شود.

شاعری به طرح هادی اجرا شده در شرق مازندران اشاره کرد و گفت: تا اواخر تیر سال آینده عملیات طرح هادی در ٧٠ روستا پایان می‌یابد.

نماینده مردم شهرهای نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح گاز رسانی ١٥٢ روستا در هزار جریب نکا در دست اقدام است، افزود: گازرسانی بیست روستا تمام شد و تا آغاز دهه فجر به ٤٠ روستای دیگر گاز می‌رسد.
انتهای پیام/آ

تلاش برای اتمام طرح های عمرانی در شرق مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۴ آذر ۱۳۹۷
سلام . اقای نماینده به ما مردم و رسیدگی به گرانی ها بکنید