سرمربی تیم صنعت مس شهربابک؛

جوانان کلید موفقیت بازی امروزند

سرمربی تیم صنعت مس شهربابک گفت: در بازی امروز مقابل شهرداری بندرعباس بازیکنان جوانمان کلید موفقیت تیم هستند.

ادموند یونان پور، سرمربی تیم مس شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با بیان اینکه امروز مقابل شهرداری بندرعباس بازی حساس و تعیین کننده ای داریم، گفت: ما در سه بازی اخیر حداقل 10 موقعیت گل با درصد بالا ایجاد کرده ایم و مشکل ما کسب اولین برد است.

وی با اشاره به اینکه بازیکنانمان نسبت به قبل از نظر روحی، روانی، شعور بازی و کار تیمی بسیار پیشرفت داشته اند، افزود: اگر امروز بتوانیم سه امتیاز را بگیریم خیلی از مسیر راه آینده مان هموارتر و بحران روانی که بر تیم حاکم است برطرف می شود.

یونان پور با اعلام اینکه در زمان مسابقه هرچه پیش رویم، روند بازی مان بهتر می شود و بهتر می توانیم خودمان را پیدا کنیم، تصریح کرد: هم اکنون ریتم دویدن، خواستن و انگیزه بازیکنان بیشتر شده اما هنوز کمی اعتماد به نفسشان پایین است.

وی یادآور شد: در حال حاضر، همه به معنای واقعی یک تیم هستیم، همه بازیکنان با تمام وجودشان بازی می کنند و این نکته مثبتی است.

سرمربی تیم مس به وضعیت تیم شهرداری بندرعباس نیز اشاره کرد و گفت: از تیم شهرداری بندرعباس شناخت کامل داریم و سه، چهار بازیکن این تیم پیش از این در تیم راهیان کرمانشاه از شاگردانم بودند.

وی بیان داشت: تیم شهرداری دنبال فوتبال بازی کردن است و ما نقاط ضعف و قوتشان را بررسی و روی آنها کار کرده ایم.

یونان پور با اشاره به اینکه پیش بینی بازی امروز بسیار سخت است اما سعی می کنیم که قوی تر از دیدار قبل بازی کنیم، افزود: بهترین روش حمله است چرا که زمانی که ما هجومی بازی کنیم و مالکیت توپ داریم بر بازی حاکم هستیم.

وی بازیکنان جوان تیمش را برگ برنده بازی فردا دانست و تصریح کرد: جوانان که خود را جزیی از تیم می دانند، به دلیل انگیزه و بعد فنی بالا پیشرفت تیم را سریع تر می کنند و کلید موفقیت ما در بازی امروز هستند.

سرمربی تیم مس شهربابک با بیان اینکه هواداران به معنای واقعی یار دوازدهم تیم هستند، افزود: از هواداران که در سرما و گرما حامی تیم هستند سپاسگزارم و امیدوارم بعد از بازی فردا با رضایت و لبخند به خانه هایشان بازگردند.

درچارچوب رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور امروز تیم های مس شهربابک و شهرداری بندرعباس از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای مس شهربابک به مصاف هم می روند.

انتهای پیام/ب

جدال مس شهربابک مقابل شهرداری بندرعباس در لیگ دو

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار