رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه ؛

سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در مناطق زلزله زده امکانات خود را بسیج کرده است

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه گفت: به منظور امداد رسانی به هم استانی‌ها تمام امکانات و ماشین آلات سازمان جهادکشاورزی در اختیار ستاد مدیریت بحران در مناطق زلزله زده می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه شهبازی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه گفت : پرسنل سازمان جهاد کشاورزی  از ساعات اولیه به مناطق زلزله زده اعزام شده اند و در حال حاضر ۱۰ اکیپ ارزیاب خسارت جهت ارزیابی خسارت زلزله به اماکن دامی و صنایع کشاورزی و... در مناطق زلزله زده مستقر هستند.

وی گفت : علاوه بر اکیپ‌های فوق، ۱۶ اکیپ ارزیاب خسارت اداره کل دامپزشکی با تجهیزات کامل دفن بهداشتی و ضدعفونی اماکن دامی به مناطق زلزله زده اعزام شده اند و در صورت احتیاج با هماهنگی‌های انجام شده، اکیپ‌های استان‌های همجوار نیز اعزام می‌شوند.

وی از دامداران، مرغداران و آبزی پروران درخواست کرد در صورت تلفات دامی با شماره تماس ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان تماس حاصل نمایند.

گفتنی است تاکنون ۳۰ دستگاه تانکر آبرسان اداره کل امور عشایر نیز به مناطق زلزله زده اعزام شده اند: پرسنل این سازمان از ساعات اولیه به مناطق زلزله زده اعزام شده اند و در حال حاضر ۱۰ اکیپ ارزیاب خسارت جهت ارزیابی خسارت زلزله به اماکن دامی و صنایع کشاورزی و... در مناطق زلزله زده مستقر هستند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی تصریح کرد: علاوه بر اکیپ‌های فوق، ۱۶ اکیپ ارزیاب خسارت اداره کل دامپزشکی با تجهیزات کامل دفن بهداشتی و ضدعفونی اماکن دامی به مناطق زلزله زده اعزام شده اند و در صورت احتیاج با هماهنگی‌های انجام شده، اکیپ‌های استان‌های همجوار نیز اعزام می‌شوند.

وی از دامداران، مرغداران و آبزی پروران درخواست کرد در صورت تلفات دامی با شماره تماس ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان تماس حاصل نمایند.

تاکنون ۳۰ دستگاه تانکر آبرسان اداره کل امور عشایر نیز به مناطق زلزله زده اعزام شده اند .

 

 

انتهای پیام/د

پرسنل سازمان جهاد کشاورزی از ساعات اولیه به مناطق زلزله زده اعزام شده اند

 

برچسب ها: پزشکی ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار