در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ستاد «جشن مهربانی» متولی جشن‌های چهل سالگی انقلاب می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ادامه کار ستاد «جشن مهربانی» در ایام دهه فجر برای جشن چهل سالگی انقلاب خبر داد.

سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره برنامه‌های ستاد جشن‌های مهربانی در ایام دهه فجر و برپایی جشن‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: در جلسه ای با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مقرر شد  «جشن‌های مهربانی»  با قوت در ایام دهه فجر به کار خود ادامه بدهد تا شاهد تحول و شکوه بیشتری برای جشن چهل سالگی انقلاب باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از امروز با هماهنگی سازمان زیباسازی شهرداری اکران بیلبوردهای جشنواره بین المللی فیلم مقاومت را در برنامه دارد.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ادامه داد: مردم در «جشن‌های مهربانی» هفته وحدت حضور پرشوری داشتند و برای ارزش‌ها احترام قائل هستند امیدواریم بتوانیم با حمایت و کمک رسانه ملی که همیشه همراه ماست، استمرار این جشن ها را داشته باشیم.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران یادآور شد: عمده فضاسازی تبلیغات شهری برعهده سازمان زیباسازی  است البته چند وقتی است به منظور استفاده از سازه‌های فرهنگی هنری اقدامات خوبی در سازمان فرهنگی هنری انجام شده تا بتوانیم ارزش‌های ملی-مذهبی را در هفته وحدت  و امروز در هفته بسیج در سطح شهر اجرایی کنیم.

اوحدی درباره مجموعه تلویزیونی «حوالی پاییز» بیان کرد: شهدای مظلوم منا، درحدی قداست و مظلومیت داشتند که مقام معظم رهبری تاکید کردند که فاجعه منا باید زنده نگه داشته شود.اگرچه انتقاداتی به  سریال «حوالی پاییز» وارد شده اما شروعی بود که ما همت کنیم و مقام شهدای منا را ارج نهیم تا بی‌لیاقتی و بی‌کفایتی که دولت عربستان داشت را به تصویر بکشیم.

انتهای پیام/

جدیدترین اقدامات  سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران  برای چهل سالگی انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار