گروه‌های مقاومت فلسطینی: اقدامات صهیونیست‌ها باعث ترس حزب‌الله و حماس نخواهد شد

گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام کردند تمرین‌های رژیم صهیونیستی برای مقابله با حزب‌الله در شمال و حماس در جنوب باعث ترس مقاومت فلسطین و لبنان نخواهد شد.

گروه‌های مقاومت فلسطینی: اقدامات صهیونیست‌ها باعث ترس حزب‌الله و حماس نخواهد شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المنار، گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام کردند تمرین‌های رژیم صهیونیستی برای مقابله با حزب‌الله در شمال و حماس در جنوب باعث ترس مقاومت فلسطین و لبنان نخواهد شد.

گردان‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند: تمرین‌های نظامی که رژیم اشغالگر صهیونیستی برای رویارویی با حزب‌الله در جبهه شمالی و جنبش حماس در جبهه جنوبی فلسطین اشغالی به اجرا در می‌آورد، هیچ ترس و نگرانی برای نیروهای مقاومت فلسطین و لبنان به دنبال نخواهد داشت و هماهنگی‌های مستقیم، دائمی و مستمری بین محور مقاومت در همه مناطقی که نیروهای آن مستقر هستند، وجود دارد.

ابومجاهد، سخنگوی رسمی کمیته‌های مقاومت فلسطین در مصاحبه با خبرنگار المنار گفت: «رژیم اشغالگر صهیونیستی می خواهد چندین جبهه درگیری را به طور هم زمان ایجاد کند. این رژیم می خواهد یک جبهه درگیری در شمال فلسطین اشغالی ایجاد کند، اما به خوبی می داند که پیامدهای این اقدام برای اسرائیل خطرناک خواهد بود. امروز بین نیروهای محور مقاومت وحدت و هماهنگی وجود دارد. ما این هماهنگی ها را ادامه خواهیم داد تا این رژیم اشغالگر از بین برود و از همه سرزمین های ما خارج شود. حزب الله با این رژیم اشغالگر مواجه است و ما نیز با همین رژیم اشغالگر مواجه هستیم؛ اما در نهایت خداوند برای ما و برادرانمان در حزب الله لبنان پیروزی را مقرر خواهد کرد».

حسین منصور از فرماندهان جبهه مردمی سازمان آزادیبخش فلسطین نیز در مصاحبه با خبرنگار المنار گفت: «مقاومت در فلسطین، لبنان و یا هر مکان دیگری، از رژیم صهیونیستی و تمرین های نظامی و تهدیدهایی که هر روز مطرح می کند هیچ ترسی ندارد. ملت فلسطین می‌داند که این رژیم، رژیمی پوشالی است و نمی تواند در برابر مقاومت قد علم کند. مقاومت روز به روز قدرتمندتر می‌شود و پیروزی‌های خود را محقق می کند. از این رو پیروزی بر این رژیم جنایتکار را رقم خواهیم زد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار