قهرودی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

صادرات مواد شوینده به کشورهای عراق ،سوریه و افغانستان

رئیس اتحادیه فروشندگان مواد شوینده و پاک کننده از صادرات مواد شوینده به کشور‌هایی همچون عراق، سوریه و افغانستان خبر داد.

هیچ مشکلی در تولید مواد شوینده نداریمعلیرضا رضایی قهرودی، رئیس اتحادیه فروشندگان مواد شوینده و پاک کننده، در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از افزایش قیمت مواد شوینده و پاک کننده در بازار خبر داد و گفت: گرانی این مواد بدلیل کمبود مواد اولیه آنهاست، بنابراین اگر ارز دولتی به واردکننده‌ها داده شود قیمت‌ها به تعادل می‌رسد.


بیشتر بخوانید: کمبودی در بازار موادشوینده وجود ندارد 


قهرودی درباره صادرات مواد شوینده  گفت: مواد شوینده به کشور‌هایی همچون عراق، سوریه و افغانستان صادر می‌شود.

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان مواد شوینده و پاک کننده، ۵۰ درصد از تامین نیاز کشور در این بخش برعهده تولیدکنندگان داخلی است.

وی، با اشاره به اینکه سود جویان از شرایط فعلی سوء استفاده می‌کنند، تصریح کرد: برخی از تولید کنندگان به دلیل افزایش نرخ ارز، کالایی را که با ارز ارزانتر تولید کرده اند به نرخ روز ارز می‌فروشند تا برای جایگزینی آن با مشکل مواجه نشوند که البته برای این موضوع نیز باید راهکاری اندیشیده شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان مواد شوینده و پاک کننده یادآوری کرد: امروز مردم سعی می‌کنند در زمینه مواد بهداشتی صرفه‌جویی کنند و به صورت مدیریت شده مصرف کنند این در حالی است که ما مردمی داریم که به بهداشت خود همیشه اهمیت داده‌اند.

به گفته قهرودی، با تلاش دولت در راستای رسیدن به ثبات قیمت ارز می توان به بهبود شرایط این صنف امیدوار بود.

انتهای پیام/

 تامین 50 درصد از نیاز مواد شوینده کشور برعهده تولیدکنندگان داخلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
m
۰۸:۳۹ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
ای بابا
آخرین اخبار