فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور ؛

اعزام ۱۲ تیم به روستا‌های مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور از اعزام ۱۲ تیم به روستا‌های مناطق زلزله زده استان کرمانشاه برای خدمات رسانی به زلزله زدگان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه امیر سرتیپ فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت : بلافاصله پس از وقوع زلزله دیشب (چهارم آذر) سه تیپ عملیاتی شامل دو تیپ در شهرستان سرپل ذهاب و یک تیپ در شهرستان قصرشیرین و یک گردان در شهرستان گیلانغرب با هماهنگی فرمانداران این شهرستان‌ها برای خدمات رسانی به زلزله زدگان وارد عمل شدند.

آریانفر با اشاره به اعزام ۱۲ تیم به روستا‌های مناطق زلزله زده استان از سوی ارتش، افزود: این تیم‌ها برای ارزیابی وضعیت این روستا‌ها و خدمات رسانی به زلزله زدگان روستایی اعزام شده اند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور اضافه کرد: اعزام ۲۵دستگاه آمبولانس از یگان‌های تابعه قرارگاه منطقه غرب ارتش و بیمارستان ۵۲۰ به شهر‌های قصرشیرین و گیلانغرب از دیگر اقدامات انجام شده توسط ارتش در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه بود که توسط این آمبولانس‌ها تعداد قابل توجهی از مردم به مراکز درمانی اعزام شدند.

آریانفر گفت: همچنین بنا به اعلام نیاز فرمانداران شهر‌های زلزله زده استان ۲۰ دستگاه تانکر آب برای آبرسانی به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

وی ادامه داد: ۲۰ دستگاه تانکر سوخت نیز جهت سوخت‌رسانی به زلزله زدگان آماده هستند.

آریانفر در پایان گفت: مجموعه ارتش آمادگی هر نوع خدمات رسانی به زلزله زدگان را دارد .

 

 

انتهای پیام/د

۲۰ دستگاه تانکر آب برای آبرسانی به مناطق زلزله زده اعزام شدند

 

برچسب ها: ارتش ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.