معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دلیل زندگی مسـتأجران کرمانشاه در کانکس‌ها چیست؟/ مستأجران منتظر دریافت زمین نباشند

مهدیان گفت: برخی از ساکنان کانکس‌ها منتظر دریافت زمین برای ساخت واحد مسکونی هستند که این اقدام در آینده نزدیک امکان پذیر نیست.

دلیل زندگی مسـتأجران کرمانشاه در کانکس‌ها چیست؟/ مستأجران منتظر دریافت زمین نباشندعزیزالله مهدیان معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه تیم‌های بررسی میزان خسارت در کرمانشاه در همان ساعات ابتدایی مستقر شده‌اند، گفت: خوشبختانه میزان آسیب‌های وارد شده به واحدهای مسکونی در این منطقه بسیار کم و ناچیز بوده است.

وی درباره شایعات زندگی مردم کرمانشاه در کانکس‌ها بعد از گذشت یک سال گفت: اکثر افراد ساکن در کانکس‌ها مستأجر هستند و بعد از وقوع زلزله و تخریب واحدهای مسکونی بی‌خانمان شدند.

مهدیان ادامه داد: به تمامی این افراد و مستأجران تسهیلات برای اجاره یا رهن یک واحد مسکونی داده می‌شود ولی این افراد حاضر نیستند که کانکس‌ها را رها کنند.

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن توضیح داد: متأسفانه چند وقتی است که یک صحبتی در بین مستأجران و ساکنان مناطق زلزله زده ایجاد شده مبنی بر آنکه یک زمین و تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی به مستأجران ارائه می‌شود تا از طریق آن بتوانند یک واحد مسکونی برای خود بسازند.

وی تصریح کرد:‌ این حرف و یا این طرح کاملا سخت و مشکل است و از سوی دیگر آماده سازی واحد مسکونی با ۴۰ میلیون تومان در چنین شرایط اقتصادی امکان پذیر نخواهد بود.

مهدیان با بیان اینکه در سال گذشته اعلام کردیم تا پایان سال ۹۸ ساخت تمامی واحدهای مسکونی در شهرها به اتمام می‌‌رسد، افزود: هم اکنون با تلاش‌های شبانه روزی تا پایان نیمه اول سال آینده ساخت تمامی واحدهای مسکونی در شهرها به اتمام می‌رسد.

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن توصیه‌ای به مردم زلزله زده کرمانشاه کرد و گفت: هم اکنون تمام ساکنان این مناطق واحدهای مسکونی خود را دو یا سه طبقه می‌سازند این در حالی است که قبلا واحدهای آنها یک طبقه بوده، بنابراین همین امر روند ساخت را کندتر کرده است.

وی افزود: پیشنهاد می‌کنم که ساکنان در ابتدا یک طبقه را تکمیل کنند سپس به مرور زمان سایر طبقات را تکمیل کنند، هم اکنون میزان میانگین طبقات در سر پل ذهاب از ۱.۲ به ۳.۹ افزایش یافته است.

انتهای پیام/

افزایش ساخت طبقات واحدهای مسکونی در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۸ آذر ۱۳۹۷
به مردم بیچاره ومستاجر ندهید به اقازاده ها بدید میلیاردها تومان ببرند اونور خوش باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۶ آذر ۱۳۹۷
به فکر مردم کرمانشاه باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۷
جناب آقای مهدیان مستاجرانی که هم زمین دارند نمی توانند از تسهیلات استفاده کنند!و مسلئه چند طبقه شدن هم شهرداری به مردم تحمیل کرده .لطفا دراین اوضاع گرانی به فکر مردم باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۷
جناب آقای مهدیان مستاجرانی که هم زمین دارند نمی توانند از تسهیلات استفاده کنند!و مسلئه چند طبقه شدن هم شهرداری به مردم تحمیل کرده .لطفا دراین اوضاع گرانی به فکر مردم باشید.
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۳:۰۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۷
مگر چند خانوار در سر پل ذهاب هستند كه بقول شما مستاجر بودند ، اكر سر جمع 500 خانوار هم كه باشند ايا مشگلي دارد كه به هر كدام ١٠٠متر زمين داده شود تا اين هموطنان نيز بعد از مستاجري و زلزله و،،،، حداقل سرپناهي داشته باشند ،
Iran (Islamic Republic of)
مهردادکرمی
۱۲:۱۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۷
هیچکس در سرپل ذهاب علاقه ای به زندگی در شرایط سخت کانکس رو نداره چه مستاجر چه صاحبخانه ها ، با این شرایط و تسهیلات مصوب دولت در سال ۹۶و شروع ساخت وساز در سال ۹۷و گرانی بیش ازحد و فوق العاده مصالح ساختمانی مردم توانایی ساخت خانه ندارن بجای مقصر نشان دادن مردمی که همه چیزشونو باختن به فکرکمک اساسی باشیدلطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۷
اکثر خانه های تخریب شده یک طبقه بودند و بر مبنای سند اون به مالکان وام داده شده است حالا کاش تصویری از محله فولادی که سال قبل تخریب شد رو داشته باشید قبلا یک طبقه بودند الان خانه ای با اسکلت بندی زیر سه طبقه وجود ندارد اصولا سرپلذهاب یک شهری با بافت فرسوده صد ساله بود که برخلاف قصرشیرین که در زمان جنگ تخریب کامل و بازسازی شد منازل سرپلذهاب پنجاه سال قبل از جنگ ساخته شده بودند // بسیاری از مردم دارند از وضع موجود سوء استفاده می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۶ آذر ۱۳۹۷
حالا اگر زمین به مستأجران بدهید چی میشه آخه ان هم برای احداث سرپناه زمین واگذار کنید
آخرین اخبار