فداکاری کارگر وظیفه‌شناس خوزستانی برای باز کردن فاضلاب +فیلم

یک کارگر وظیفه‌شناس شهرداری در اقدامی تأمل‌برانگیز و دیدنی برای باز کردن فاضلاب شهری، به داخل آب کثیف فرو می‌رود.

اقدام عجیب کارگر وظیفه‌شناس برای باز کردن فاضلاب+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارگران مظلوم شهرداری همواره از محرومترين اقشار جامعه هستند که بدون هیچ چشم داشتی برای تمیزی فضای شهری زحمت می‌کشند و در اکثر موارد از داشتن حداقل‌های زندگی محروم هستند.

به تازگی ویدئویی از همین کارگران شهرداری در شبکه‌های اجتماعی منتشر گردیده که مورد تحسین و توجه کاربران قرار گرفته است. در این ویدئو یک کارگر وظیفه‌شناس در خوزستان بدون هیچگونه لباس و یا وسیله‌ای برای محافظت از سلامت خود، در جوی پر از فاضلاب و لجن فرو می‌رود تا گرفتگی آن را رفع کند. این اقدام کارگر زحمت‌کش مورد دلسوزی و حمایت کاربران قرار گرفته و باعث انتقاد کاربران  از مسئولانی شد که برای انجام اینگونه کارها امکانات لازم را در اختیار کارگران قرار نمی دهند.

در ادامه می‌توانید لحظه فرو رفتن این کارگر دلسوز شهرداری را در آب  ناسالم فاضلاب مشاهده کنید:

گفتنی است؛ "طارق زرگانی" کارگر خدماتی است که در دهیاری روستای قلعه چنعان مشغول به کار است. این روستا با ۳ هزار و ۵۰۰ خانوار و جمعتی بالغ بر ۱۵ هزار نفر، در ۱۲ کیلومتری اهواز و در امتداد خطوط نفت و شرکت فولاد خوزستان واقع شده و جزو توابع شهرستان کارون است.

به گفته این کارگر فداکار، بارش روزهای گذشته سبب آبگرفتگی معابر شده و آب باران و فاضلاب به خانه‌های مردم راه پیدا کرده بود. مردم رنج زیادی متحمل شده بودند و واقعاً وضعیت ناراحت کننده‌ای پیش آمده بود. نجات از این وضعیت بحرانی تنها با تخلیه زباله‌ از درون فاضلاب ممکن بود که لباسم را درآوردم و در آب شیرجه رفتم و خدا را شکر که توانستم کاری کنم که آبگرفتگی در خیابان ۴ شرقی زود به پایان برسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دیدنی ، شنیدنی ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۰۷ آذر ۱۳۹۷
جواب خوبی مردمان با غیرت جنوب این نیست
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۶:۴۶ ۰۷ آذر ۱۳۹۷
دروووود بر شرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۰۷ آذر ۱۳۹۷
باید از خوب ها تقدیر کرد و کارشان را رسانه ای نمود
Iran (Islamic Republic of)
امیر خزاعلی
۱۶:۱۶ ۰۷ آذر ۱۳۹۷
با سلام ابتدا به این کارگر که از جان ودل مایه گذاشت تبریک عرض می نمایم ودر نهایت از شهردار وپیمانکار این کارگر انتقاد دارم این کارگز از جان واسه کشورش مایه گذاشت ولس پیمانکار شهرداری ان منطقه حاظر نبوده که از مالش بگذره و یک لباس ضد اب به این کارگر تحویل بده ویا یک وسیله راه باز کن خریداری کنه که این کارگز با این وضعیت تو اون همه اب کثیف و فرو بره خدا میدونه در چنذد سال اینده چه بیماری هایی بگیره
-
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۷ آذر ۱۳۹۷
درود و احسن به این کارگر .
Iran (Islamic Republic of)
شایسته
۱۵:۲۴ ۰۷ آذر ۱۳۹۷
باید این مرد را به برنامه های تلویزیونی آورد و به طرزی شایسته از او تشکر کرد و او را مورد تشویق مالی و غیر مالی قرار داد
مرد تویی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۷ آذر ۱۳۹۷
درود
آخرین اخبار