موسویان: امیدوارم فولادخوزستان روز‌های خوبی را پشت سر بگذارد/ در مسائل فنی دخالتی نمی‌کنم

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: پرداختی‌ها به بازیکنان خوب بوده است و امیدوارم با این شرایط تیم به روز‌های خوب خودش باز گردد.

موسویان: امیدوارم فولاد روز های خوبی را پشت سر بگذارد/ در مسائل فنی دخالتی نمی کنم

امیر موسویان سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بعد از جدایی سیروس پورموسوی از کادرفنی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصمیم بر آن شد تا یک مربی درجه یک مثل افشین قطبی، یحیی گل محمدی، مهدی تارتار و... به عنوان سرمربی انتخاب شوند. البته پورموسوی یکی از بهترین دوستان ما است و بعد از جدایی هیچکدام از طرفین بر علیه یکدیگر صحبتی نکرده اند، اما بعد از او قرار شد ایلی استان که دستیارش هم بود به عنوان سرمربی موقت هدایت تیم را بر عهده داشته باشد تا گزینه نهایی باشگاه فولاد انتخاب شود. ما در این مدت با گزینه‌های خوبی مذاکره کردیم، اما منتظر جواب نهایی شان بودیم که باعث شد روند انتخاب سرمربی در تیم به طول بی انجامد و در این زمان ۴۵-۵۰ روزه ایلی استان به عنوان سرمربی انتخاب شد.

او در ادامه گفت: استان در این مدتی که هدایت تیم فولاد خوزستان را داشت از لحاظ فنی و اخلاقی مورد تایید بود، اما تنها نقص او ناتوانی وی در برقراری دوستی و برادری بین بازیکنان بود و به او گفتم که تنها دلیل برکناری اش همین موضوع است. بعد از او عزیز فریسات تیم را برعهده گرفت. فریسات عملکرد بدی در فولاد نداشت و بازی نخست را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و بازی دوم را هم مساوی کردیم که گل تیم ذوب آهن از روی ضربه پنالتی بود، آن هم اتفاقی است که ممکن است در هر بازی و برای هر تیمی رخ دهد.

در مسائل فنی دخالت نمی‌کنم

سرپرست تیم فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که تیمش در چه پستی نیاز به تقویت دارد تصریح کرد: من به هیچ وجه در مسائل فنی دخالتی نمی‌کنم و این را همه می‌دانند، اما خودم که بازی‌ها را نگاه می‌کنم به نظرم در خط حمله تیممان ضعیف است، هافبک‌های نفوذی زیادی داریم، اما در خط حمله شیمبا تنها است و مدافعان حریف او را احاطه می‌کنند. در کل نظر سرمربی تیم مهم است و او باید نظر دهد که تیم در چه پست‌هایی نیاز به تقویت دارد.

تا جایی که اطلاع دارم پرداختی‌ها به بازیکنان خوب بوده است

موسویان در خصوص پرداختی‌ها به بازیکنان فولاد گفت: تا جایی که اطلاع دارم قرار بود تا ۳۰ آبان پرداختی با بازیکنان داده شود، در خصوص پرداختی‌ها فکر نکنم مشکلی وجود داشته باشد، اما پاداش‌ها هنوز به بازیکنان پرداخت نشده است و دلیل آن هم این است که هنوز آیین نامه‌ها در هیئت مدیره به تصویب نرسیده است و به محض اینکه به تصویب برسد به دستور مدیرعامل، امور مالی به بازیکانان پرداخت خواهد کرد.

وی در ادامه بیان کرد: در ابتدای فصل هدف این بود که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم، اما من به عنوان یک هوادار تیم فولاد پیشبینی ام این است که در بین رتبه‌های پنج تا هفتم جدول قرار بگیریم.

تراکتور تیم بسیار خوبی است

سرپرست فولاد خوزستان درباره بازی با تراکتورسازی تبریز گفت: این بازی خیلی مهمی برای ماست و تیم تراکتور بازیکنان خوبی دارد، و هنگامی که در تبریز بازی می‌کنید در مقابل ۷۰ هزار نفر بازی خواهید کرد و انشاالله در این دیدار عملکرد خوبی خواهیم داشت و امیدوارم فولاد روز‌های خوبی را پشت سر بگذارد.


بیشتر بخوانید: افشین قطبی سرمربی تیم فولاد خوزستان شد

نگاهی به کارنامه افشین قطبی در دوران مربیگری

فتاحی: عبدالله کرمی ۳ اخطاره است/ اعتراض ذوب آهن بی مورد است


انتهای پیام/

اظهارات سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار