دریافتی ۲۰ درصدی بازیکنان و کادرفنی استقلال خوزستان تا هفته چهاردهم

اعضای تیم فوتبال استقلال خوزستان تا پایان هفته چهاردهم لیگ برتر، ۲۰ درصد دریافتی داشته اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر، امروز (شنبه) با دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پارس جنوبی جم به پایان می‌رسد که تیم فوتبال استقلال خوزستان با هدایت مشترک کریم بوستانی و ایمان مبعلی با کسب ۵ امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی قرار دارد و قعرنشین است.

مسئولان استقلال خوزستان که برای لیگ هجدهم هزینه‌های زیادی نکردند و با حمایت گروه ملی، تنها ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای جذب بازیکن و مربیان هزینه کردند، ۲۰ درصد از قرارداد اعضای تیم را پرداخت و به آن‌ها قول دادند تا در تعطیلات نیم فصل نیز درصدی از مبلغ قرارداد را به حساب شان واریز کنند.

آبی‌های دیار کارون در لیگ هجدهم، ارزانترین تیم مسابقات لقب گرفتند و با تلفیق بازیکنان جوان (وحید نامداری - یونس دلفی - محمد شریفی - وحید خشتان و ...) و با تجربه‌ها (وحید حمدی نژاد - فرزین گروسیان - احمد آل نعمه - ایمان مبعلی - رضا درویشی و ...) در صدد هستند تا نتایج خوبی بگیرند و در لیگ برتر ماندنی شوند.

نزدیک‌ترین تیم به شاگردان کریم بوستانی، تیم سپیدرود رشت است که ۲ برابر این تیم امتیاز جمع کرده و با کسب ۱۰ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد. استقلالی‌ها در چارچوب هفته پانزدهم باید به مصاف سپاهان صدرنشین بروند و به طور قطع تیم قعرنشین نیم فصل نخست هستند، اما قرار است اگر محرومیت این تیم از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) بخشیده شود، کادرفنی استقلالی‌ها بازیکنان مدنظرشان را جذب کنند.

البته طبق جدول دریافتی اعضای تیم‌های لیگ برتر، استقلال خوزستان همراه با پارس جنوبی جم و ... کمترین دریافتی را در بین تیم‌ها داشته اند.


بیشتر بخوانید: بوستانی: یکی از بهترین بازی‌های استقلال خوزستان را شاهد بودیم/ مقابل سپاهان هم من سرمربی هستم

بوستانی و مبعلی، سرمربیان استقلال خوزستان تا پایان نیم فصل

مبعلی: کسب یک امتیاز مقابل تیم دایی خوشایند است/ امتیاز‌هایی که با زجرکشیدن گرفته بودیم کسر کردند


انتهای پیام/

دریافتی اعضای استقلال خوزستان در لیگ هجدهم مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار