فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد؛

آغاز طرح روشنگری پیشگیری ازجرائم در قم/تعطیلی مراکز فروش تجهیزات پزشکی وفروشندگان دارو در قم

سردار آقاخانی گفت:طرح روشنگری پيشگيری از جرائم از پس فردا آغاز می شود.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سردار آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم صبح امروز گفت: اين طرح بر اساس تفاهم سپاه و ناجا به منظور مبارزه با جرائم به ويژه سرقت از اواخر آذر آغاز می شود.

وی بر ضرورت آگاه سازی مردم برای پيشگيری از جرائم سخن گفت و اضافه کرد: طرح روشنگری پيشگيری از جرائم نيز از پس فردا آغاز می شود.

سردار آقاخانی با اشاره به افزايش 11درصدی سرقت در قم در هشت ماهه گذشته بیان کرد: طرح روشنگری پيشگيری از جرائم سال آينده هم اجرا خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: در اين طرح که در مساجد، مدارس و ساير اجتماعات مردمی برگزار می شود، مردم با بيش از 30مورد از جرائم شاخص و جلوگيری از وقوع آن ها آشنا خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان قم در خصوص تبديل برخی مراکز به قهوه خانه و چايخانه بدون مجوز هشدار داد و بیان کرد: اينگونه اماکن به پاتوق هايی برای طرح ريزی جرائم تبديل شده و نيروی انتظامی قطعا با آن ها برخورد خواهد کرد.

سرهنگ موالی رئيس پليس فتای فرماندهی انتظامی استان هم در اين نشست خبری از مبارزه قاطع پليس فتا با فروشندگان دارو و تجهيزات پزشکی در فضای مجازی سخن گفت.

سردار آقاخانی افزود: تا کنون 22مورد از اينگونه اماکن توسط نيروی انتظامی تعطيل شده است.

رئيس پليس فتا تصریح کرد: پليس فتا تا کنون ده نفر از فروشندگان دارو و تجهيزات پزشکی را که در قم و در فضای مجازی فعاليت می کردند شناسايی و تحويل مقامات قضايی داده است.

وی تاکيد کرد: اين افراد اقدام به فروش داروی لاغری و ترک اعتياد می کردند درحالی که اين اقدام غيرقانونی و جرم است.

انتهای پیام/ح

عزم نیروی انتظامی قم برای مبارزه با جرائم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار