اخبار باشگاه استقلال؛

بازیکن اسبق استقلال در بیمارستان بستری شد

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج دانایی فرد بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال و تیم ملی فوتبال  به دلیل بیماری شب گذشته در بیمارستان بستری شده است .

دانایی فرد که طی روز های گذشته از آمریکا راهی ایران شده بود در نهایت شب گذشته در بیمارستان بستری شد تا حالش بهبود پیدا کند، اما طبق آخرین اخبار از پزشکان او نیاز به پیوند کبد دارد.

پیشنهاد های اماراتی اسماعیلی تکذیب شد

در حالی که مطرح شده فرشید اسماعیلی بازیکن تیم فوتبال استقلال از تیم های عربی امارات پیشنهاد دارد اما مدیران استقلال از این موضوع اظهار بی اطلاعی کردند و به نوعی پیشنهاد های این بازیکن تکذیب شد .

دلیل افت تبریزی در استقلال مشخص شد

با توجه به اینکه مطرح شده مرتضی تبریزی در نیم فصل از استقلال جدا می شود اما این خبر از سوی مدیران استقلال تکذیب شد و به نوعی دلیل عدم حضور این بازیکن در ترکیب تیم ناهماهنگی او با بازیکنان مطرح شده و اعضای تیم امیدوار هستند که این بازیکن به زودی به شرایط ایده آل و هماهنگی بیشتری با بازیکنان برسد .

تمدید قرارداد استقلالى‌ها در نیم فصل

با توجه به اینکه قرارداد تعدادى از بازیکنان تیم فوتبال استقلال تا پایان فصل جارى است در همین راستا مدیران باشگاه به دنبال این هستند تا در نیم فصل پیش رو قرارداد برخى بازیکنان همچون حسین حسینى، روزبه چشمى و دیگر بازیکنان را تمدید کنند تا مشکلى براى فصل آتى پیش نیاید.


بیشتر بخوانید:

تغییرات استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل مشخص شد

جپاروف و استقلال به توافق رسیدند / بخشی از طلب هافبک ازبکستانی پرداخت شد


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار