میزبانی قمی ها از المپیاد ورزشی کارکنان و اعضاء جمعیت هلال احمر کشور

المپیاد ورزشی کارکنان و اعضاء جمعیت هلال احمر به میزبانی جمعیت هلال احمر استان قم و با حضور مسئولان جمعیت هلال احمر کشور در قم آغاز به کار کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،بهرام غیبی معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر در آئین افتتاح این المپیاد ورزشی عنوان کرد: این دوره از مسابقات ویژه رشته‌های فوتسال، شنا و فوتبال دستی است.

وی اضافه کرد: این المپیاد به صورت منطقه ای و با حضور تیم‌های ورزشی استان‌های مازندران، اصفهان، البرز، قزوین، مرکزی، همدان، قم و ستاد به مدت سه روز در قم برگزار می‌شود.

وی با تقدیر از مسئولان تربیت بدنی هلال احمر تصریح کرد: ورزش برای خدمت رسانی به جامعه و فعالیت‌های بشردوستانه و ارائه راهکارهای بنیادین در پیشبرد اهداف نیاز به نیروهای سالم و تندرست داریم و ورزش می‌تواند بخش زیادی از سلامتی افراد را تامین کند.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمربیان کرد: خرسندیم که در سالروز ورود حضرت معصومه (س) مسابقات در شهر قم آغاز شده است.

وی اشاره کرد: در حال حاضر 1700 نفر از اعضای جمعیت هلال احمر در 4 منطقه به رقابت با هم می‌پردازند و در دهه فجر امسال نیز 500 نفر از تیم‌های منتخب در تهران در مسابقات حضور می‌یابند.

غیبی ابراز کرد: ایران آبستن حوادث زیادی بوده است و جمعیت توانمند و با انگیزه هلال احمر همواره در صحنه‌های حوادث حضور داشته اند و در این راستا اقدامات خوبی در رفاه و پشتیبانی انجام شده و ایجاد دلگرمی بتوانیم نیروهای توانمند و کارآزموده را به صحنه بفرستیم.

وی بیان کرد: ظرفیت‌های بالنده ای در رشته‌های ورزشی در جمعیت هلال احمر داریم و از رشته‌های ورزشی حتی به صورت حرفه‌ای استقبال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش‌های ارزنده در برگزاری این دوره از مسابقات انجام شده است که می‌تواند تداوم یابد و افراد توانمندی را در رشته‌های مختلف شناسایی کند.

محمد گل فشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم نیز در این مراسم اظهار کرد: تیم‌ها با آمادگی خوبی در مسابقات ورزشی حضور یافته اند و افتخار داریم میزبان این مسابقات در قم باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم بیان کرد: ورزش موجب چالاکی و تحرک و شادابی است و جزء جدایی ناپذیر از فعالیت‌های جمعیت هلال احمر است.

وی یادآورشد: ظرفیت‌های لازم را برای حضور جوانان در رشته‌های مختلف داریم و باید از این ظرفیت‌ها به خوبی حمایت کنیم.

وی اظهار کرد: فعالیت‌های جمعیت هلال احمر همواره با استرس همواره است و گسترش فعالیت‌های ورزشی می‌تواند مانع از استرس شود و فرصت خوبی برای تکاپو و فعالیت ایجاد کند.

گلفشان گفت: زلزله اخیر استرس‌های زیادی را برای مردم و اعضای جمعیت هلال احمر به وجود آورد و همواره گوش به زنگ برای اعزام تیم‌ها در راستای امداد و درمان بودیم.

بر اساس این گزارش؛ پس از برگزاری آئین افتتاحیه «المپیاد ورزشی کارکنان و اعضاء جمعیت هلال احمر» تیم‌های ورزشی حاضر در این دوره از مسابقات رژه رفتند.

مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات با حضور مجید تلخابی، قهرمان پاورلیفتینگ آسیا و فینالیست مسابقات قهرمانی جوانان جهان و سیده رؤیا صبح خیز، نایب قهرمان تیراندازی آسیا و عضو معاونت امور جوانان همراه بود.

انتهای پیام/ح

المپیاد ورزشی کارکنان و اعضاء جمعیت هلال احمر آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.