مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم عنوان کرد؛

۵۱ هزار زائر در مرکز درمانی بین راهی عمود ۱۰۸۰ رایگان ویزیت شدند

گل فشان از مراجعه ۵۱ هزار و ۴۰۱ زائر به درمانگاه عمود ۱۰۸۰ هلال احمر مستقر در موکب حضرت معصومه (س) در ایام اربعین خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ محمد گل فشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم گفت: در این مدت انواع خدمات درمانی، شامل ویزیت، تزریقات، سرم و پانسمان، نوار قلب و سنجش فشار و قندخون، گچ و آتل و سونداژ به زائران ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم اضافه کرد: در مرکز درمانی هلال احمر عمود ۱۰۸۰ در مجموع ۱۱ هزار و ۲۰۳ مورد خدمات تزریقات، ۱۱۶۱ مورد سرم درمانی، ۱۰ هزار ۹۰۶ مورد پانسمان، ۸۲ مورد نوار قلب، ۵ هزار ۵۲۵ مورد سنجش فشار و قند خون، ۴ مورد گچ و آتل و ۵ مورد بخیه انجام شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع ۲۲ هزار و ۴۹۹ مورد خدمات ویزیت رایگان در مراجعه به درمانگاه‌های مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر موکب حضرت معصومه س انجام شده است، مطرح کرد: در این مدت ۱۶ بیمار بدحال برای دریافت خدمات درمانی به درمانگاه بین راهی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت مراجعه کردند که با تشخیص پزشکان به بیمارستان‌های کشور عراق منتقل شدند.

گل فشان با اشاره به پایان ارائه خدمات نیروهای مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر قم در عمود ۱۰۸۰ افزود: در این مدت، تمام خدمات همچنین اهدای داروها به زائران به صورت رایگان صورت گرفته است.

انتهای پیام/ح

تمام خدمات و اهدای داروها به زائران به صورت رایگان صورت گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.