۳۸ هزار متر‌مربع از اراضی بنیاد مستضعفان به محرومان واگذار می شود

پیرو منویات مقام معظم رهبری درخصوص تعیین تکلیف اراضی و املاک موسوم به علوی و شبه علوی، ۱۴۱ سند به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به مردم بخش فیروز استان اردبیل واگذار می‌شود.

واگذاری ۳۸ هزار متر‌مربع از اراضی بنیاد مستضعفان به محرومانبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان، طی مراسمی با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ۳۸۵۵۰ متر مربع از املاک علوی به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به مردم بخش فیروز شهرستان کوثر استان اردبیل تقدیم می‌شود.

‌واگذاری املاک علوی توسط بنیاد مستضعفان پیرو منویات مقام معظم رهبری در اجرای طرح محرومیت زدایی واگذاری املاک بنیاد مستضعفان به مردم محروم و واجد شرایط صورت می‌گیرد که در راستای همین طرح تاکنون ۲۸۰۰ سند املاک علوی در سه نوبت به مردم آذربایجان شرقی اهدا شده است.

این اسناد با کاربری مسکونی، تجاری و زراعی به مساحت ۳۴ هکتار به مردم شهرستان میانه واگذار شده که ارزش آن معادل ۴۴ میلیارد تومان است؛ بنابراین گزارش بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تاکنون اقدامات دیگری را نیز در حمایت از خانواده‌های محروم استان اردبیل انجام داده است که حمایت از مادران باردار و شیرده، طرح مسکن 2معلول و سبد غذایی ویژه در حمایت از اهالی محروم شهرستان گرمی از جمله این اقدامات است.

بنیاد علوی بازوی محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در راستای حمایت از مادران باردار کم برخوردار هر دو ماه ۱۱۰۷ سبد غذایی برای جلوگیری از سوء تغذیه مادران باردار و شیرده استان توزیع می‌کند که در همین راستا تاکنون ۶۶۴۲ سبد بین مشمولان طرح حمایتی بنیاد توزیع شده است.

‌بنیاد علوی در راستای حمایت از خانواده‌های دارای چند معلول با همکاری بهزیستی و بنیاد مسکن ۲۵ منزل مسکونی در شهرستان اردبیل به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان تحویل داده است و ۳۴ منزل مسکونی به ارزش ۹۶۰ میلیون تومان نیز به خانواده‌های واجد شرایط در روستا‌ها تحویل داده شده است.

‌در اجرای طرح حمایتی دیگر بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در سال جاری با هماهنگی کمیته امداد ۴۷۰۰ سبد غذایی ویژه در میان اهالی کم برخوردار شهرستان گرمی توزیع کرده است.

انتهای پیام/

توزیع ۱۱۰۷ سبد غذایی در راستای حمایت از مادران باردار کم برخوردار توسط بنیاد مستعضفان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۲ آذر ۱۳۹۷
یعنی هر کی کار نکنه و درامدی نداشته باشه میشه محروم؟
ما به زور از این توانایی کار محرومش کردیم؟
منم بیکارم سه تا کاریابی ثبت نام کردم ولی خبری نیس
هر کی مدرک میخواد شماره ملی میدم بره چک کنه
چرا به من چیزی نمیدن؟
آخرین اخبار