حضور گسترده جاسوس‌ها در دانشگاه‌های عربستان!

گروهی از دانشجویان عربستانی نسبت به حضور جاسوس‌ها و خبرچین‌ها در دانشگاه‌هایشان که آزادی ابراز عقیده را از آنان سلب کرده‌اند، انتقاد کردند.

حضور گسترده جاسوس‌ها در دانشگاه‌های عربستان!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد، گروهی از دانشجویان دختر دانشگاه «الامام» در ریاض پویشی را برای آزادی همکلاسی خود «شدن خالد العنزی» که از هفت ماه قبل بدون مدرک قانونی در بازداشت به سر می‌برد، به راه انداختند. آنها هشتگ «شدن کجاست» را کلید زدند و آزادی زندانیان سیاسی در عربستان را خواستار شدند.

یکی از دانشجویان عربستانی در کلیپی که آن را در توئیتر منتشر کرد، گفت: دانشگاه‌های ما پر از جاسوس و خبرچین است. آنها هر گونه اعتراض و انتقادی را سریعا گزارش می‌دهند.

دانشجوی دیگری گفت: گناه «شدن» این بود که از «بدون» ها [اصطلاحی در کشورهای عرب حاشیه خلیج‌فارس که به افراد بدون تابعیت اطلاق می‌شود] در عربستان حمایت می‌کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۱۲ ۱۲ آذر ۱۳۹۷
چندین ماه قبل دوره گرد یهود بنیامین نتانیاهو تمام کشورهای عربی را دوره گردی کرد معلوم شد چه سیستم هائی را برای جاسوسی به عربها داده چون این بدبخت مدعی بزرگترین قرارداد فروش سیستمهای پیشرفته جاسوسی اسرائیلی به اعراب جاهلی شده بود.... غیر از این آیا میتوان انتظار دیگری داشت؟ ..................................
آخرین اخبار