سردار رضایی خبر داد

لزوم توجه ویژه به آموزش مرزبانان و ارتقای آمادگی‌های عملیاتی/ ۴۰ درصد مأموریت‌های مرزبانی ناجا مربوط به دریا است

فرمانده مرزبانی کشور بر ضرورت توجه ویژه به آموزش مرزبانان و ارتقای آمادگی‌های عملیاتی آنان تأکید کرد.

لزوم توجه ویژه به آموزش مرزبانان و ارتقای آمادگی‌های عملیاتی/ ۴۰ درصد مأموریت‌های مرزبانی ناجا مربوط به دریا استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی کشور در نشست هم اندیشی با معاون آموزش ناجا، اظهار کرد: مرزبانی سنگر دفاع از نظام و صیانت از مرز‌ها یک مأموریت حساس است، مرزبانان علاوه بر تأمین امنیت پایدار در مرزها، وظیفه حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه اهمیت به نیروی انسانی امری ضروری است، افزود: مرزبانی با توجه به شرایط سخت خدمتی و جغرافیایی، نیروی انسانی محور است و باید در مقوله‌های آموزشی و مرزی، توجه ویژه‌ای به آموزش نیروی پایور و وظیفه برای ارتقای توان رزمی و عملیاتی شود.

فرمانده مرزبانی کشور تصریح کرد: پلیس یک مأموریت انتظامی با رویکرد اجتماعی دارد و یک مأموریت نظامی و دفاعی که این دو مأموریت با یکدیگر متفاوت است، در مأموریت پلیسی باید با رویکرد اجتماعی به جامعه پرداخته شود، اما در حوزه نظامی، دفاعی و مرزی، آموزش‌ها باید بر اساس مهارت‌های نظامی و دفاعی برای دفاع از مرز‌های کشور باشد.

سردار رضایی در خاتمه مأموریت‌های حوزه دریایی مرزبانی را حساس دانست و خاطرنشان کرد: ۴۰ درصد مأموریت‌های مرزبانی ناجا مربوط به دریا است که باید ساز و کار آن بر اساس مدیریت دریایی پیش بینی شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار