محل اردوی رقیب ایران در جام ملت‌های فوتبال آسیا مشخص شد

تیم ملی فوتبال یمن، اردوی آماده سازی خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در قطر برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال یمن که با هدایت جان کوسیان برای حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات آماده می‌شود، قرار است اردوی آماده سازی خود را در قطر برگزار کند تا آماده تقابل با ایران، عراق و ویتنام شود.

اردوی رقیب ایران در جام ملت های آسیا در قطر

یمنی‌ها که برای نخستین بار به جام ملت‌های آسیا رسیدند، تاکنون با تیم‌های نپال، عربستان سعودی و امارات بازی‌های دوستانه برگزار کردند و قرار است با فلسطین هم در قطر دیدار کنند.

طبق اعلام سایت استاد و الدوحه، تیم ملی یمن از پنج دسامبر (۱۴ آذر) اردوی خود را در دوحه آغاز می‌کند و فدراسیون فوتبال قطر امکاناتی نظیر توپ، زمین چمن و ... در اختیار آن‌ها قرار داده است.

تیم ملی یمن در این اردو به نسبت بلند مدت بازی‌های دوستانه هم برگزار خواهند کرد و سپس راهی امارات می‌شوند تا آماده بازی در جام ملت‌ها شوند. شاگردان کوسیان در اردوی قطر، چهار بازی تدارکاتی برگزار خواهند کرد که تقابل با فلسطین تاکنون قطعی شده است.

البته از سویی دیگر، تیم ملی ایران هم قرار است با هدایت کارلوس کی روش و برای برگزاری اردوی نهایی و ۳ بازی تدارکاتی، راهی دوحه شود تا با تیم‌های لبنان، فلسطین و قطر بازی کند.

بیشتر تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، اردوی خود را در قطر برگزار می‌کنند و در صدد هستند تا از آکادمی اسپایر استفاده کنند.

جام ملت‌های آسیا از دی ماه ۱۳۹۷ آغاز و تیم ملی ایران در نخستین دیدار باید با یمن دیدار کند.


بیشتر بخوانید:

بوی کباب تیم ملی! از امپراطور و ژنرال تا پروفسور و شهریار

ماجرای کارلوس و برانکو و نُت‌های پینک فلوید!

طعنه جدید کارلوس کی روش به برانکو!


انتهای پیام/

تیم ملی یمن در قطر اردو می زند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار