فتحی: فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به توانایی داوران ایرانی پی برده اند

داور بین المللی فوتسال کشورمان گفت: امیدوارم بتوانم نماینده شایسته ای از سوی جامعه داوری فوتسال بانوان در پرتغال باشم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، زری فتحی در ابتدا گفت: خیلی خوشحالم که اتفاق جدیدی برای داوران فوتبال بانوان افتاده است و برایم بسیار لذت بخش است که دلیل این اتفاق من و گلاره ناظمی هستیم.
وی در ادامه بیان کرد: از زمانی که در لیست داوران بین المللی قرار گرفتم، بازیهای داخل سالن، جام ملتهای فوتسال آسیا و دانشجویان جهان را قضاوت کردم که هر کدام به نوعی تجربه و شیرینی خاص خودشان را داشتند که در رقابتهای جام ملتهای فوتسال 2018 – تایلند توانستم بازی رده بندی را سوت بزنم.
داور بین المللی فوتسال کشورمان گفت: امیدوارم بتوانم برای این ابلاغ نماینده شایسته ای از سوی جامعه داوری فوتسال بانوان ایران در پرتغال باشم و تمام تلاشم را در این زمینه انجام خواهم داد.

همیشه یکی از آرزوهام این بود که بتوانم مسابقات خارج از آسیا را قضاوت کنم که خوشبختانه به این هدفم رسیدم و امیدوارم قضاوت در این رقابتها پایه گذار برای مسابقات جهانی باشد.
فتحی با اشاره به اینکه فیفا و ای اف سی به توان داوران ایرانی پی برده اند گفت: اینکه فیفا و حتی اروپا به توانایی داوران ما پی برده اند و اینکه ما می توانیم نام کشور ایران را به رخ همه بکشیم در واقع این حس بسیار لذت بخش و وصف نشدنی است.
انتهای پیام/

اظهارنظر داور فوتسال بانوان کشورمان درباره قضاوت ایرانیان در مسابقات بین المللی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار