گرشاسبی: بازیکنان پرسپولیس خسته هستند/ قول دادم باری از دوش خود نیاندازم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان ما خسته هستند و عضلاتشان دیگر توان ندارد و به امید خدا این چند بازی هم تمام شود .

گرشاسبی: بازیکنان پرسپولیس خسته هستند/ قول دادم باری از دوش خود نیاندازمبه گزارش به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره برد پرسپولیس برابر ذوب آهن اظهار کرد: بازیکنان ما خسته هستند و عضلاتشان دیگر توان ندارد و به امید خدا این چند بازی هم تمام شود و این محرومیت از سر پرسپولیس دست بردارد و بازیکنان جدید بتوانند به تیم بپیوندند. جلسه هایی با برانکو داشتیم و اگر تیم دوباره نیاز به تقویت داشته باشد هماهنگ می کنیم تا بازیکنان مدنظر را جذب کنیم. 

او درباره اینکه همه نگاه ها به باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت مدیرعاملش است، گفت: این موضوع را نمی توانم جواب بدهم و وزارت ورزش و جوانان باید پاسخ بدهد چون من قول دادم بار را از دوش خود نیاندازم و به آن  عهد پایبند هستم مگر تصمیم گرفته شود و کسی معرفی شود که ما باشگاه را تحویلش می دهیم و در خدمت هواداران پرسپولیس هستیم. 

گرشاسبی درباره اینکه خصوصی سازی صورت می گیرد، بیان کرد: من جواب این سئوال نمی توانم بگویم و مقام های بالاتر باید جواب بدهند. به هر حال هر تصمیمی بگیرند در خدمتشان هستیم. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اعلام اسامی زیاد از جمله به خدمت گرفتن پورعلی گنجی در نیم فصل دوم مطرح شده است، خاطر نشان کرد: هیچ کدام از اسامی اعلام شده  واقعیت ندارد و همه شایعه است مگر اینکه  با برانکو به نتیجه کلی بعد از بازی های نیم فصل اول برسیم واین مسئله اخلاقی و حرفه ای نیست که اسم بازیکنی را مطرح کنیم. 


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/ 

اظهارات گرشاسبی درباره پیروزی تیمش برابر ذوب آهن 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار