واکنش آمریکا به عملیات اسرائیل در مرز لبنان

کاخ سفید حمایت خود را از عملیات ارتش رژیم صهیونیستی علیه تونل‌هایی که تل‌آویو ادعا می‌کند حزب‌الله در مرز لبنان با فلسطین اشغالی حفر کرده است، اعلام کرد.

­واکنش آمریکا به عملیات اسرائیل در مرز لبنانبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، مشاور امنيت ملی کاخ سفید اعلام کرد: «آمریکا قویا از عملیات اسرائیل علیه تونل‌های حزب‌الله حمایت می‌کند».

جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، روز سه‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «آمریکا قویاً از تلاشهای اسرائیل برای دفاع از امنیت خود پشتیبانی می‌کند».

بولتون هماهنگ با مقامات رژیم صهیونیستی با طرح ادعای اقدام حزب‌الله لبنان به ایجاد تونل به سمت سرزمینهای اشغالی مدعی شد واشنگتن از حزب‌الله می‌خواهد ایجاد تونل به سرزمینهای اشغالی را متوقف و «از تشدید تنشها و خشونت» جلوگیری کند.

وی همچنین در ادامه بیانیه خود بار دیگر حضور منطقه‌ای ایران که به درخواست کشورهای منطقه و برای مبارزه با تروریسم صورت گرفته را «تجاوز منطقه‌ای و تهدیدی برای اسرائیل» خواند و مدعی شد: «ما به‌ شدت از ایران و عواملش می‌خواهیم تجاوز و اقدامات تحریک‌کننده منطقه‌ای خود را متوقف کنند که تهدیدی غیرقابل‌پذیرش برای اسرائیل و امنیت منطقه است».

شبکه تلویزیونی الحدث امروز از آغاز عملیات ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه تونل‌های حزب‌الله در مرز لبنان خبر داد. منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند عملیات علیه تونل‌های ادعایی حزب‌الله در داخل فلسطین اشغالی و نه لبنان، انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار