پرچمدار جدید لنوو ۶ دسامبر معرفی می‌شود

شرکت لنوو قصد دارد پرچمدار جدید خود، Z5s را در تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر) معرفی کند.

پرچمدار جدید لنوو ۶ دسامبر معرفی می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه گذشته، گوشی پرچمدار لنوو، Z5s در رسانه‌هایی از جمله TENAA و 3C رؤیت شد و مشخصات ظاهری آن در رسانه‌ها دیده شد. پشت این گوشی دارای سه دوربین خواهد بود و اسکنر اثر انگشت این گوشی هم در پشت آن قرار خواهد داشت. این در حالی است که دوربین سلفی این دستگاه بالای نمایشگر و در قسمت مرکز آن قرار دارد.

شایعات حاکی از آن بود که این گوشی دارای بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر نخواهد بود و به جای آن، دوربین سلفی گوشی در حفره در نظر گرفته شده روی آن قرار خواهد گرفت. همه این صحبت‌ها شنیده می‌شد تا این که لنوو بالاخره تأیید کرد که در تاریخ 6 دسامبر (15 آذر) پرچمدار جدید خود، Z5s را طی مراسمی رسمی معرفی خواهد کرد. شرکت لنوو این خبر را با انتشار پوستر تبلیغاتی این گوشی در صفحه شبکه اجتماعی خود، به عموم مردم خبر داد. این تصویر در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته شد.

پرچمدار جدید لنوو ۶ دسامبر معرفی می‌شود

بر اساس شایعاتی که تا به حال درباره این گوشی وجود دارد، لنوو Z5s دارای رابط کاربری ZUI خواهد بود که انتظار می‌رود بسیار قوی و کارآمد باشد. اطلاعات کمی درباره این گوشی در فضای مجازی وجود دارد اما اطلاعات لو رفته از آن هم نشان می‌دهند که پرچمدار جدید لنوو نمایشگر 6.3 اینچی، تراشه جدید کوآلکام و مدل جدید Snapdragon به همراه باتری به ظرفیت 3210 میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: اوپو از تولید گوشی هوشمند تاشوی خود خبر داد


انتهای پیام/

لنوو Z5s در تاریخ 6 دسامبر معرفی خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.