فلاحت پیشه طی اخطار اصل 75:

کمیسیون امنیت ملی در زمان تصویب CFT تعداد کافی اعضا داشته است/ این لایحه با حضور شورای نگهبان و مجمع بررسی شده‌ است

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نوار ضبط شده و گزارش این کمیسیون نشان می‌دهد که در زمان تصویب این لایحه تعداد اعضا کافی بوده است.


کمیسیون امنیت ملی در زمان تصویب CFT تعداد کافی اعضا داشته است/ این لایحه با حضور شورای نگهبان و مجمع بررسی شده‌ استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در صحن علنی امروز (چهارشنبه 14 آذر) و در جریان بررسی لایحه CFT طی اخطاری با استناد اصل 75 و در پاسخ به ادعای دهقان درباره عدد نداشتن این کمیسیون در زمان تصویب این لایحه، گفت: نوار ضبط شده کمیسیون وجود دارد و این کمیسیون در زمان تصویب این لایحه عدد کافی را داشته است، لذا تذکر آقای دهقان وارد نیست.

وی ادامه داد: سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرده بود که در صورت عدم رفع ایرادات موجود در این لایحه تصویب آن خلاف منافع ملی است، لذا این ایرادات اصلاح شده و ما تمامی بررسی‌ها را به صورت اجماعی و با شورای نگهبان و مجمع تشخیص اتخاذ کرده‌ایم.

فلاحت پیشه بیان کرد: آیت‌الله شاهرودی در مورد این لایحه به لاریجانی نامه نوشت که ما بر اساس آن دو نفر از مجمع تشخیص را دعوت کردیم و به صورت نظر اجماعی به این نتیجه رسیدیم و در ماده 6 این لایحه هم شرطی را قرار دادیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار